"נערות בנות 15 מעשנות סמים ועושות סקס, ערסים מגיעים עם סכינים בשביל לדקור"

לא כל יום צעירה שנהנתה לא מעט בחייה, מוכנה לספר במונולוג מדהים מה קורה בחלק ממסיבות הטבע בשנים האחרונות, יולי וולק (20), דוגמנית אשדודית, הייתה מכורה למסיבות הטבע של פעם, שהיו יותר תמימות ונעימות. למרבה הצער, מאות צעירים מאשדוד הפכו להיות "מכורים" לאותן מסיבות, שכוללות חגיגה של סקס, סמים ומוסיקת טראנס. את ההיפים של פעם מחליפים ערסים עם עבר פלילי מרשים, את הפרחים מחליפים סמים נוזליים שדופקים את המוח, רוב ההורים כלל לא יודעים שהילדים שלהם מסתובבים באזור צומת בית קמה או ליד שוהם, במסיבות מסוכנות שעלולות להסתיים באסון
"נערות בנות 15 מעשנות סמים ועושות סקס, ערסים מגיעים עם סכינים בשביל לדקור"

יולי וולק, צעירה אשדודית בת 20, שמככבת לא מעט במדורי הרכילות ובהפקות אופנה מקומיות, תמיד סקרנה אותי. היא הייתה מעלה באופן קבוע בדף הפייסבוק שלה סטטוסים ותמונות סביב מסיבות הטבע. היו פעמים שהיא ממש התחננה שמישהו יסיע אותה למסיבה "לוהטת", ובסופו של דבר תמיד מצאה טרמפ בדרך לעוד חגיגה לילית שנמשכה עד למחרת בשעות הצהריים.

יולי "נגמלה" מהעולם הזה. עד לפני שנתיים-שלוש המסיבות האלה היו פחות בעייתיות, וכללו בעיקר מוסיקה טובה ואנשים שלא חיפשו בעיות, אלא אהבו את השילוב של הטבע, מוסיקת הטראנס והאנרגיות שהיו מסביב. בתקופה האחרונה מסיבות הטבע קיבלו טוויסט בעלילה, והן כוללות קטינות בנות 15, שחלקן מעשנות סמים ועושות סקס באופן פומבי. חלק מהן מקיימות יחסי מין במסיבה בלי חשבון, בשטח הפתוח. למרבה הצער, גם קטינות מאשדוד מגיעות לאותן מסיבות, ובחלק מהמקרים זה נגמר בהתערבות של ההורים.

מסיבות הטבע המרכזיות מתקיימות באזור צומת בית קמה וסמוך ליישוב שוהם. במסיבה קטנה יחסית יש לפחות 1,000 מבלים, במסיבות הגדולות המספרים צומחים בקצב מפחיד ומגיעים עד לעשרות אלפי מבלים. המארגנים של המסיבות נהנים מהכנסות נכבדות, בעיקר ממכירות האלכוהול לצעירים. גם סמים מסתובבים חופשי באותן מסיבות, בעיקר כאלה נוזליים. מדובר ב-MD ואסיד. הכדורים כבר יצאו מהאופנה, זה היה לפני 10 שנים בערך.

"השכנה שלי בת 14 'מתקרחנת' מול הבוקסה"
פניתי ליולי וולק וביקשתי ממנה לקבל התרשמות אישית ממה שקורה במסיבות הטבע. יולי הפתיעה ברמת הפתיחות שלה וכתבה מונולוג שיצא מהלב.

זה מה שכתבה יולי: "שלום, שמי יולי וולק, אני בת 20, ואני רוצה לדבר על כמה שהסצנה של מסיבות טראנס נהרסה עם השנים, בעיקר בגלל אנשים מסוימים שבאים למסיבה, בעיקר קטינים ועבריינים, ולא בגלל ההפקה או המסיבה עצמה. בגלל אותם אנשים, המסיבות הפכו למסוכנות, ומה שהכי מפחיד זה שנערות בנות 15 מאשדוד מגיעות ונמצאות בלב הסכנה. ההפקות מנסות שלא יגיעו אנשים לא רצויים, מלבד הפקות שבאות רק לעשות כסף על אנשים ולא בגלל החופש והטראנס, וזה לא בדיוק מצליח להם. מסיבות זה לא דבר רע, לכל אדם יש בחירה אם ללכת למסיבות והאם לקחת את אותם הסמים שהפכו לאורחים קבועים במסיבות. בשנתיים האחרונות התחילו להגיע למסיבות הללו עבריינים וקטינות. עבריינים שבאים 'להתמסטל' וקטינות שחושבות שזה מגניב וקולי ללכת למסיבות ולקחת גם דברים, ואז הסיפור נראה לגמרי אחרת. אני הגעתי לעולם המסיבות בגלל חברים שלי שהציעו לי לנסוע איתם לפסטיבל ענק, זה היה פסטיבל מדהים, של הפקה בשם 'מוקשה', שכיום עושה הפקות קטנות יותר.

786t8

וכן, לא ספרתי בכמה מסיבות הייתי… כשאתה נהנה, אתה לא שם לב לפרטים כאלה, אלא פשוט נהנה. הייתי כנראה ביותר מ-50 מסיבות במשך חמש שנים, אבל לא ממש ספרתי, זה לא העניין. בהתחלה נשאבתי למסיבות ואז הכל היה אחרת. לא היו את העבריינים והערסים וכל מה שהולך עכשיו. אני הייתי הכי קטנה בסצנה הזאת. פעם לא היה דבר כזה שאני אראה מישהי בגילי, כיום אני יוצאת למסיבות ורואה את השכנה שלי בת 14 'מתקרחנת' מול הבוקסה… עצוב. 'העולם הזה', כמו שאנשים קוראים לו, הוא עולם משוגע עם המון שמחה וטבע מהמם, זה מה שמשך אותי, המקום שאני יכולה להיות אני לגמרי, בלי עקבים שהורגים לי את הרגליים או בגדי מעצבים שאני גם ככה לא מתחברת אליהם. מסיבות במועדונים של לראות ולהיראות זה לא הקטע שלי. מה שמשך אותי זה ההנאה הטבעית בטבע הפתוח. ללא המוניות, ללא התנשאות, פשוט לזרוק על עצמי משהו ולצאת. זה כל היופי והפשטות שבדבר! ככה זה היה לפחות פעם, עם השנים זה הפך להיות פופולארי, 'באופנה', ואנשים התחילו לא לשים לב לדברים החשובים במסיבות.

כשאני נזכרת במסיבה הראשונה שלי לעומת האחרונה, יש הבדל של שמיים וארץ. המסיבה הראשונה הייתה נראית כמו חלום, אנשים טובים, ווייב מדהים. המסיבה האחרונה כללה עבריינים בחוף והרבה קטינות כמובן. ואיך נגמרת המסיבה? פתחו למישהו את כל הראש וכולו שותת בדם. ישר קמתי והלכתי, אין לי מה לחפש במסיבה שהיא בדיוק ההיפך מחופש, אהבה וטראנס. זה בדיוק ההבדל בין מה שקורה לסצנה עכשיו, ואם יתחילו לספר על כל המקרים בשנתיים האחרונות, זה לא יגמר בזמן הקרוב…

אבל מה שהכי זעזע אותי זה הסיפור הבא: אני וחברה שלי ג'ולי הלכנו פעם למסיבה, ואז התחשק לנו לטייל ולראות את הטבע היפה שמסביב המסיבה. יצאנו לטיול קצרצר, פתאום אנחנו רואות ילדה נסערת, בת 15 בערך, בוכה וצועקת שרודפים אחריה. אנחנו מסתכלות ולא רואות כלום, חשבנו שהיא על סמים וסתם דמיינה. אחרי מספר דקות ראינו באמת שני גברים שניסו להטריד אותה גם לידינו ולתסבך אותה. לא נכנסו עם אותה ילדה לפרטים של מה קרה שם כי זה היה בלתי אפשרי, היא הייתה מפוחדת ומאוד מסטולה, ניסינו להעיף אותם. היה קשה אבל בסוף הצלחנו. הרגענו אותה ולקחנו אותה לחברים שלה. אחרי שעתיים אנחנו חוזרות לאותו מקום, והשניים ממשיכים להסתלבט ומציקים לכולם (גם לנו), והתחילו ללכת אחרינו. למזלנו, חברים שלנו בדיוק היו שם. פשוט מזעזע. חזרתי הביתה ורשמתי על זה סטטוס פשוט עצוב איך הסצנה נהרסה ובנות קטינות צריכות לסבול כאלה אנשים.

יש הרבה נערות בנות 15 ומעלה מאשדוד שנוסעות למסיבות הללו. בסך הכל זו בחירה של כל אחת מאותן הנערות אם ללכת למסיבות טראנס, אך באופן כללי זה לא בסדר ללכת בגיל כל כך צעיר למסיבות. במסיבות של פעם בטוח אף אחד לא היה נוגע בהן, אבל מה שהולך עכשיו בסצנה זה זוועה. כמובן יש עדיין הפקות על רמה שאין בהן קטינות ועבריינים, אבל נשארו ממש מעט כאלה. המראות שהקטינות יכולות לראות, יכולות לנפץ להן את הבועה. לפעמים בגיל הזה יש עודף תמימות ופחות שמירה עצמית, ויש המון גברים שמנסים לנצל את המצב בדומה מאוד למסיבות במועדונים, שאם היו נכנסות לשם קטינות זה היה בדיוק אותו הדבר. ויש את הערסים והעבריינים במסיבות שינסו לנצל את המעמד שבאות קטינות, וינצלו אותן בגלל הגיל והתמימות. אני מציעה וממליצה לא לצאת לפני גיל 18. אני לא הגעתי למצבים כאלה בגלל שהיה לי חבר באותה תקופה ויצאנו 4 שנים. הוא שמר עלי מכל בחינה אפשרית, ויש המון ילדות שאין להן את זה, והן כלל לא מוגנות. בדרך כלל אין אבטחה או משטרה שתפקח כי לצערי הרב זה לא חוקי, וזה תפס תאוצה עם השנים כי אנשים מבינים שכיף להיות בחופש ובטבע, בלי מקומות מסריחים מעשן סיגריות וצפופים ועם בגדים לא נוחים. המודעות גדלה עם השנים ואיתן גדלו הבעיות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך