מחדל של משטרת אשדוד?

אזרחים דיווחו למשטרת אשדוד על רכב חשוד החונה בסמוך לאמפי, בו שהתה המתאבדת אסתי וינשטיין, אך השוטרים לא ירדו מהניידת ולא בדקו את מספר הרישוי
מחדל של משטרת אשדוד?

מפקד המחוז הדרומי במשטרת ישראל ניצב דוד ביתן, החליט להקים ועדת בדיקה לבדיקת נסיבות מציאת גופת הנעדרת אסתי וינשטיין ז"ל. לניצב ביתן יש סיבה טובה מאוד לבדוק את התנהלות השוטרים מתחנת אשדוד, שעל פי ההערכות התנהלו בצורה רשלנית.

כזכור, ביום ראשון האחרון, לאחר כמעט שבוע של חיפושים אחרי אסתי ויינשטיין, נמצאה גופתה במכוניתה בחניית האמפי פארק באשדוד. על פי הממצאים בשטח, הגופה הייתה ברכב מספר ימים, וכבר באותם רגעים עלו סימני שאלה כיצד איש לא שם לב שרכב חונה בצורה מחשידה במקום מרכזי בעיר מבלי שנערכה בדיקה מקיפה.

 

1381880_731053860244238_1855247368_n
על פי דיווחים שהגיעו, מתברר כי למשטרת אשדוד הגיע דיווח אודות רכב חשוד בחניית האמפי, ולמקום אף הוזעקה ניידת. למרבה הצער, מתברר ששני השוטרים שהגיעו לזירה כלל לא ירדו מהניידת, לא בדקו את הרכב ואת מספר הרישוי ונסעו מהמקום. גורם המעורה בסיפור אומר כי "בכל מקרה לא היה ניתן להציל את חייה של אסתי, כי היא נפטרה יום קודם לכן, אבל בהחלט היה ניתן לאתר את גופתה לפני כן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך