בית המשפט הכריע: שתי לוויות לאסתי וינשטיין, החוזרת בשאלת שהתאבדה באשדוד

אחרי לא מעט תקלות, בית המשפט הכריע כי מחר בערב תובא אסתי וינשטיין לקבורה בבית העלמין הירקון שבת"א
מאוחר מדי: בזמן שגופתה של אסתי וינשטיין מוטלת ברכב בנותיה קראו לה לחזור

יום סוער עבר על משפחת וינשטיין בבית המשפט לענייני משפחה שבתל אביב, שפרה גליק קבעה היום אחה"צ כי ייערכו שתי הלוויות לאסתי וינשטיין ע"ה, אחת כפי שביקשה בצוואתה ב"שירים ופרחים" ומאחור יותר תתקיים הלוויה עם משפחתה החרדית של המנוחה, כבקשת הוריה מירושלים.

ע"פ החלטת המשפחה ההלוויה תיערך מחר בשעה 17:00 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה ותנוהל על ידי תמי מונטג, בתה של המנוחה שיצאה בשאלה גם היא. מאוחר יותר, תיערך הלוויה בנוכחות משפחתה החרדית של וינשטיין.

עו"ד חוי אדמקר שייצגה את הבת תמי אמרה בתגובה כי "לכל אחד יש זכות, גם בחייו וגם במותו. המנוחה אסתי רצתה להיקבר בדרך מסוימת והצלחנו למלא אחר בקשתה. צר לי שבשל גורמים בעלי אינטרס נאלצה המשפחה להתעכב עם הלוויה אך יחד עם זאת מברכת את בית המשפט על ההחלטה שמגלה רגישות עם בני המשפחה בשעה קשה זו"

ביתה תמי שהייתה היחידה שנשארה בקשר עם אמא שלה אמרה: "אני מאוד שמחה בשביל אמא שלי. זה יקרה בדרך שהיא רצתה. אני שמחה שנלחמתי על זה". לדבריה, "נערוך את הלוויה מחר בבית עלמין ירקון, בשעה 17:00. יהיה אירוע כפי שאמא שלי ביקשה, עם פרחים ושירים. בשעה 18:00 יהיה טקס דתי כפי שסבא שלי רוצה. אנחנו מבקשים, חילונים ודתיים, לכבד אחד את השני".

כזכור, ויינשטיין, אם לשבע שאחת מהן יצאה בשאלה, שמה קץ לחייה במכוניתה באשדוד – שם נמצאה אתמול גופתה היא התגוררה בשנים האחרונות עם בן זוגה בעיר אזור, ושש מבנותיה ניתקו עמה קשר בעקבות התרחקותה מהדת.

צילום תמונה: דף הפייסבוק של אסתי וינשטיין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך