מכבי בן אשדוד הוגרלה מול קבוצות מרוסיה, ליטא ואולי סיביר

מכבי בן אשדוד, הדאבליסטית בכדורסל הנשים של ישראל, הוגרלה לבית א' ביורוקאפ. היא תפגוש את ספרטק מוסקבה הרוסית, הופוטראנס סירונוס מליטא והקבוצה הרביעית בבית תגיע מהונגריה או מסיביר. המשחקים ייפתחו בסוף אוקטובר. טאלי קריאף היו:ר : היה יכול להיות גרוע יותר".
קבוצה A

קבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד, הוגרלה היום, שני, במינכן, לבית א', ביורוקאפ. בית קשה בו יישחקו קבוצות מרוסיה, ליטא והונגריה או סיביר.

בהגרלה נקבע כי אשדוד תשחק באותו הבית מול ספרטק מוסקבה, קבוצה קשה שיהיה קשה לשחק נגדה, במיוחד בחוץ. הקבוצה הנוספת בבית היא הופוטראנס סירונוס מליטא. גם כאן מדובר בקבוצה לא קלה והרביעית תגיע מהשלב המוקדם, בין קבוצה מהונגריה או מסיביר.

על פניו מכבי בן אשדוד, מועמדת לעלות מהבית, עם ספרטק מוסקבה, אבל ברור שהקבוצה מליטא לא תעשה חיים קלים. המשחקים ייפתחו בסוף אוקטובר בשיטת בית וחוץ, שלושה משחקים בבית ושלושה בחוץ, שתיים כאמור יעלו לשלב הבא.

באשדוד יודעים שההגרלה לא פשוטה וצריך להיערך אליה בהתאם. היו"ר טאלי קריאף: "היה יכול להיות גרוע יותר. צריך לבנות קבוצה טוביה ויהיה בסדר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך