מ.ס אשדוד פותחת היום את האימונים באופן רשמי

ביום שלישי, 18.00, "במגרש המכללה", תפתח מ.ס אשדוד את אימוניה לקראת עונת 2016-2017, 24 שחקנים אמורים להגיע לאימון. ייתכן זר או שניים למבחנים וקשר אחורי יהודי מאלבניה, גם הוא למבחנים. אופיר מרציאנו צפוי להגיע וגם משה אוחיון שאומנם טרם סיכם את חוזהו, אבל יישאר בקבוצה. 2 שחקנים הולנדים וקשר יהודי ייבחנו. עידן בן אבו: "יש לנו סגל מהטובים בארץ".
תמונה של הנבחרת

ביום שלישי, 18.00, "במגרש המכללה" תפתח מ.ס אשדוד את הכנותיה לקראת עונת 2016-2017 באופן רשמי. במילים אחרות פותחת את עונת החזרה לליגת העל.

באימון צפויים להגיע כ-24 שחקנים. בינהם שלושה שחקני נוער. בנוסף ייתכן כי יגיע זר אחד או שניים למבחנים. בקבוצה אומנם מעיפים להביא שחקנים לחתימה, אבל בכל זאת ייבחנו אותם. מי שצפוי להגיע הוא קשר אחורי מאלבניה, יהודי, אשר יגיע אף הוא להתרשמות. אבל בגלל שהוא יהודי, הרי שלא ייחשב במכסת הזרים.

עוד שחקנים שיגיעו, הם רוב שחקני הסגל מהעונה הקודמת כולל משה אוחיון שטרם סיכם את תנאיו באופן רשמי, אבל ימשיך וכן השוער אופיר מרציאנו, שטרם סיכם בקבוצה אחרת וממשיך להתאמן בקבוצה, עד שימצא בארץ או באירופה.

לאימון הפתיחה יגיעו להיבחן 3 שחקנים מחו"ל. הראשון הוא שחקן ההתקפה היהודי מאסטוניה, סטניסלב גולדברג (23) ואיתו שני הולנדים: הקשר האחורי איבנדר סנו (28) ושחקן הכנף לואיס פדרו (25).

עידן בן אבו, הסקאוט של מ.ס אשדוד וחבר הצוות המקצועי אמר לקראת ה=פתיחת האימונים: "נרגש לקראת פתיחת האימונים, מקווה ומאמין שגם השנה יהיה כיף לראות אותנו, יש לנו סגל שחקנים מהטובים בארץ ועם עוד חיזוק בנקודות ספציפיות אני מאמין שזאת תהיה עונה מאוד משמעותית ומיוחדת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך