המאמן עדן ענבר סיכם לעונה נוספת במכבי בן אשדוד

עדן ענבר ימשיך כמאמן מכבי בן אשדוד, דאבליסטית כדורסל הנשים, לעונה נוספת, כשלצידו יאיר מור יוסף, עוזרו. מחר, שני, במינכן תערך הגרלת שלב הבתים של "היורוקאפ". מכבי בן אשדוד בגלל השגייה בעבר במפעל, דורגה בקבוצת האיכות הראשונה ותגריל קבוצות מדרגה 2-4. בפוסט לאוהדים על אירופה נכתב: "גם השנה נשאף הכי גבוה שאפשר".

קבוצת כדורסל הנשים של, מכבי בן אשדוד מתכוננת לאירופה. הפעולה הראשונה שנעשתה הייתה פגישה של אנשי הקבוצה עם המאמן עדן ענבר, שאימן בעונה שעברה. בסיומה הוחלט ההתקשורת תימשך והוא יאמן עונ נוספת. הועברו  באשדוד רצו לראות את ענבר, מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים , על הקווים, גם העונה. לצידו ימשיך עוזרו יאיר מור יוסף.

מחר, שני, תערך במינכן ההגרלה של הבתים ביורוקאפ. אשדוד אומנם לא תשלח נציגה, אבל בגלל השיגה במפעל בשנים הקודמות, היא ממוקמת בקבוצת איכות הראשונה. המשמעות היא תגריל קבוצות אשר נמצאות בקבוצת איכות 2-4. המשחקים הם בשיטת ליגה. ליגה בת 4 קבוצות עם משחקי בית חוץ, סך הכל 3 משחקי חוץ ו-3 בית. 2 הראשונות עולות לשלב הבא.

בקבוצה פירסמו פוסט לאחר ההודעה על הרישום "ליורוקאפ"

"אוהדים יקרים,
אנחנו שמחים, נרגשים וגאים להודיע לכם באופן רשמי שקבוצתנו, "מכבי "בן" בנות אוצר השקעות אשדוד", על שמו של בן וענונו ז"ל, תשחק עונה הבאה באירופה!!!!

מאחורי מועדון גדול עומדים אנשים גדולים!
בהזדמנות זו אנו רוצים להודות בראש ובראשונה לראש העיר שלנו ד"ר יחיאל לסרי על תמיכתו בקבוצה לאורך שנים.ו תודה גדולה לצחי אבו ויניב בלטר , כולכם מאפשרים לכולנו לחלום בגדול ולהמשיך להוביל. גם השנה ניקרא מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד וגם השנה נשאף הכי גבוה שאפשר. אנחנו מאמינים במצוינות, בספורט נשים ובערך הגדול שלו לקהילה – וגם השנה נמשיך ונפעל בתוך הקהילה האשדודית שלנו בזכות התמיכה הנדיבה שלכם! בעזרתם ויחד אתכם, נמשיך את המסע.

יש לציין שגיוס הכספים לאירופה עדיין ממשיך כדי שנוכל לייצג את עירנו אשדוד בכבוד וכמו שראוי לה ולכם אוהדים יקרים.
יאללה אשדוד!!!!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך