השוער ג'רפי סיכם ל-5 שנים במ.ס אשדוד

במ.ס אשדוד משמיכם את ההכנות עלונה הבאה. אבל מסתבר חושבים לטווח ארוך. השוער יואב ג'רפי סיכם בקבוצה ל-5 עונות. הדבר מלמד על העובדה שבקבוצה רוצים לבנות קבוצה ש"תרוץ" זמן ארוך יחד. השוער הנוסף משפתי, כבר חתום ל-3 עונות.
השחקן חרפי

עוד חתימה וסיכום במ.ס אשדוד. השוער יואב ג'רפי חתם בקבוצה ל-5 עונות נוספות.

ג'רפי שקיבל את חולצת ההרכב הראשון בשער, במהלך הסיבוב השני, אמור להיות זה שייפתח בתחילת העונה בשער הקבוצה. ההחתמה שלו ל-5 שנים מעידה גם על האמון בו וגם על העובדה שיש חשיבה לטווח ארוך. יש מספר שחקנים צעירים בקבוצה החתומים לחמש עונות וזה מלמד על קבוצה שרוצים ש"תרוץ" יחד מספר שנים.

גם השוער השני, רועי משפתי, חתום כבר על 3 עונות בקבוצה, כך ששני השוערים האלה יחד, משפתי וג'רפי, אמורים להגן על שער הקבוצה בעתיד. לגבי אופיר מרציאנו, האחרון אומנם יתאמן בקבוצה וייתכן שיפתח איתה את האימונים , אבל כמו שזה נראה מרציאנו לא יישאר בקבוצה. ההערכה היא שיימצא קבוצה בארץ או בחו"ל, כשמכבי חיפה התעניינה כבר בשוער, שמנסה למצות אגב גם את האופציות באירופה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך