רועי בקל סיכם לשנתיים אוחיון וטובול בדרך

רועי בקל ימשיך לשתי עונות נוספות במ.ס אשדוד. כך סוכם היום בפגישה אצל הבעלים ג'קי בן זקן. הבאים בתור, הם משה אוחיון, איתו כבר נערכה פגישה וצפויה נוספת ואדיר טובול שהובהר להם שרוצים אותם. ייתכן אפילו היום או מחר, תצא הודעה על הסיכום עימם.

רועי בקל חתם לשנתיים נוספות במועדון. בתום פגישה קצרה שהתקיימה הבוקר במשרדיו של ג'קי בן זקן, חתם הקשר רועי בקל שסיים את חוזהו, לשנתיים נוספות בשורות המועדון. רועי בקל, שחזר במהלך העונה החולפת מפציעה קשה והיה שותף בכיר לעליית הקבוצה לליגת העל, מוערך מאד על ידי הצוות המקצועי והיה זה טבעי לשני הצדדים להמשיך את ההתקשרות.

רועי בקל: "אני שמח ונרגש להמשיך במועדון שהפך לבית חם ומשפחה עבורי. אני בטוח שיחד עם השחקנים המוכשרים שיש בקבוצה נעשה עונה מוצלחת ונגרום אושר לאוהדים. אני מבקש להודות לאוהדים ולראש המועדון על התמיכה שהעניקו לי בזמן הפתיעה ואחריה ואני מבטיח להחזיר להם במגרש".

כמו שזה נראה עכשיו הבאים לחתום , אולי כבר היום, הם משה אוחיון, איתו כבר נערכה היום, חמישי פגישה ותערך נוספת בתחילת השבוע ואדיר טובול. בקבוצה רוצים את השניים. אוחיון ימשיך להוביל את חוליית הקשיור כשחקן המנוסה בצוותא עם בקל וטובול ישמש גם כמגן שמאלי נוסף עם ראייה לעתיד\ בתפקיד מקצועי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך