חוקרי להב 433 החרימו מסמכים בעיריית אשדוד

חוקרי היחידה הכלכלית להב 433, הגיעו בשעות הצהריים המוקדמות לבניין עיריית אשדוד, והחרימו מסמכים הקשורים למינהל ההנדסה בעירייה. בכיר בעירייה: "מדובר בתלונות של גורמים באופוזיציה, אנחנו נשתף פעולה ככל שנידרש"
חוקרי להב 433 החרימו מסמכים בעיריית אשדוד

שוב סערה סביב הנעשה במינהל ההנדסה בעיריית אשדוד. חוקרי יחידת להב 433 הגיעו היום (רביעי) בשעות הצהריים המוקדמות ללשכת מנכ"ל העירייה אילן בן עדי, והציגו לו צווים מבית המשפט, המורים לשתף פעולה עם החוקרים ולהציג בפניהם כל מסמך שהם יבקשו. בן עדי הורה לעובדי מינהל ההנדסה לשתף פעולה באופן מלא עם החוקרים, שהתמקמו במשרד סמוך, וקיבלו מספר תיקים הקשורים לפרויקטים של יזמים וקבלנים. מתברר כי הפשיטה של חוקרי להב 433 הגיעה לאחר חקירה סמויה המתנהלת מזה מספר חודשים, בעקבות תלונות של גורמים באופוזיציה סביב ההתנהלות במינהל ההנדסה בעיר.

בכיר בעירייה אמר כי "זה לא סוד שיש גורמים באופוזיציה שמגישים על בסיס קבוע תלונות למשטרה על שלל נושאים. ברוב המקרים מדובר בתלונות סרק שאין בהם דבר וחצי דבר, ויש תלונות שמגיעות לידי בדיקה, כפי שהדבר קרה במקרה הזה. אנחנו נשתף פעולה ככל שנידרש ונציג את כל המסמכים וההתנהלות במינהל ההנדסה בתקופה האחרונה".

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "עיריית אשדוד קיבלה הבוקר בקשה מהמשטרה לקבלת מסמכים במספר תיקי בנייה. החומרים נמסרו כמובן. העירייה תמשיך לשתף פעולה ככל שיידרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך