מענק אליפות למאיר טפירו

מאיר טפירו סיכם במכבי אשדוד/באר טוביה, אבל מסתבר שלחוזהו נכנס סעיף נוסף, סעיף אליפות, בגובה משכורת, בנוסף לסעיף העפלה לגמר גביע המדינה ופליאוף עליון. היו"ר קיקוז: "אנחנו לא מתביישים להגיד שאנחנו מכוונים גבוה".
מאמן חדש למכבי אשדוד: מאיר טפירו סיכם בקבוצה ל-3 עונות

מאיר טפירו, מאמנה החדש של מכבי אשדוד/באר טוביה, מאמין בקבוצה ובעצמו, עובדה, הוא הכניס לחזוהו סעיף מיוחד – סעיף זכייה באליפות המדינה.

טפירו הכניס מספר שסעיפים נוספים לחוזהו. כמו שזה נראה יש בחוזהו, מענק פליאוף עליון, פיינל פור, העפלה לגביע המדינה ו…אליפות. אם יזכה באליפות, צפוי טפירו להרוויח מענק בגובה משכורת חודשית אחת.

הסעיפים שטפירו הכניס בחוזהו מלמדים גם על המאמן, אבל גם על הקבוצה שהשנה רוצה מאוד לשפר את ההישגים מהעונה הקודמת. אומנם ישמחו להעפיל שוב לגביע המדינה, אבל העובדה שמאמינים שאפשר להגיע לא רק לפליאוף העליון, אלא גם לפיינל פור, היא בהחלט הצהרת כוונות.

היו"ר מאיר קיקוז: "אנחנו לא מתביישים לכוון גבוה. הוכח שראשל"צ מהמקום השישי, זכתה באליפות המדינה. גם המילה אירופה אינה מילה גסה, כך שהכל אפשרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך