מיקי סירושטיין בדרך לעונה נוספת במ.ס

מיקי סירושטיין בלמה של מ.ס אשדוד, שהייתה הערכה שאולי לא ימשיך, בדרך לעוד עונה במ.ס אשדוד. כמו שזה נראה בין השחקן לאשדוד היו שיחות לאחרונה ושני הצדדים הביעו רצון להמשיך. הישארותו של סירושטיין תוריד את הלחץ המיידי להביא בלם זר. בסירושטיין התעניינו בית"ר ירושלים, מכבי חיפה וקרית-שמונה והוא העדיף את הבית. יורם מרציאנו מאיים בהשבתה בגלל אי אישור האצטידיון.

מיקי סירושטיין קפטן מ.ס אשדוד, בדרך לעונה נוספת במ.ס.

נודע כי לאחרונה נערכו שיחות בין הצדדים וכמו שזה נראה, גם בקבוצה וגם השחקן רוצים את המשך ההתקשרות של הקפטן, שאגב גם כבש 10 שערים העונה.

העבודה שסירושטיין יישאר באשדוד, יוריד את הלחץ לחפש בלם נוסף ליד ניבלאדו. בקבוצה חיפשו מגן שמאלי ובלם ועכשיו החיפושים יהיו יותר בכיוון המגן, בלי לחץ לחפש בלם נוסף.

בסירושטיין התעניינו מכבי חיפה, בית"ר ירושלים וקריית שמונה. אבל הוא העדיף כנראה להישאר בבית במ.ס אשדוד מאשר לשחק בקבוצות שרצו

בעניין אחר, יורם מרציאנו יו"ר העמותה מאיים כי אשדוד לא תפתח אתה עונה אם לא תאושר בקשתה לשחק באשדוד:

"אם לא ייתנו לנו לפתוח את העונה באשדוד, נשבית את הליגה. אנחנו מסונכרנים עם עוד 6-7 קבוצות והגשנו את הדרישות למנהלת כבר בחודש מרץ. רוני אוואט, מאמן הקבוצה, שהוא גם מנהל האצטדיון שלח בקשה לדעת מהן הדרישות ורק לפני שלושה שבועות קיבלנו את התשובה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך