אסתי גינזבורג בדרכים

לא קל להיות אסתי גינזבורג......אתמול (יום ב) התייצבה אסתי, כבר בשעות הבוקר המוקדמות, על סט צילומי קמפיין סתיו-חורף 2016 של חברת האופנה גולברי, למרות שרק יום לפני נחתה מחופשה אקזוטית במיקונוס שביוון, שם בילתה עם בעלה איש העסקים עדי קייזמן, הבן רפאל וחברים.
אסתי גינזבורג בדרכים
צילום: אסף לב

מסתבר שגינזבורג תשהה בישראל 3 ימים בלבד, לקמפיין גולברי ומיד לאחר הצילומים תטוס ל 7 ימים בברלין, לצורך צילומי קמפיין בינלאומי.

גינזבורג והצוות נאלצו להעתיק את צילומי הקמפיין למקום מבטחים, בשל החום הכבד ששרר אתמול. הצוות החליט להזיז את הצילומים, אשר היו אמורים להיערך באווירה אורבנית ברחבי העיר תל אביב והועתקו אל סטודיו ממוזג ומעוצב, אך עדיין היה לוהט! גינזבורג נאלצה לדגמן בשיא החום מעילים, סוודרים, שמלות צמר ומה לא.

כשנשאלה אסתי אם קריירת המוזיקה שלה היתה גחמה חולפת, היא סיפרה שהיא לא מזניחה קריירה זו וחיידק המוזיקה מקנן אצלה כבר מספר שנים. עכשיו היא מתכננת לחזור אל ימי השירה, להקליט אלבום ולקוות לשחזר את ההצלחה של הלהיט הקודם שלה "נשימה" אתו הגיעה לראשי המצעדים.

גם חלום ההופעה בקיסריה שכל זמר מתחיל נושא עמו, ככל הנראה יתגשם אצל אסתי בקרוב מאוד. קברניטי גולברי הציעו לה, על סט הצילומים, לעלות ולשיר במסגרת תצוגת האופנה המסורתית של החברה שתיערך בספטמבר, באמפיתיאטרון קיסריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך