מ.ס אשדוד תשחק במחנה האימון בסלובניה מול קבוצות מרוסיה, אלבניה וקפריסין

מ.ס אשדוד תצא למחנה אימונים בסלובניה ב-אמצע יולי. רוני אואט המאמן ורפי נידם המנכ"ל סיכמו עם קבוצות אירופאיות על משחקי אימון. הקבוצה תפגוש את אמקאר פרם מרוסיה, א.א לימסול מקפריסין ופלאמורטני וליורה, מאלבניה. במהלך המחנה ייבחנו שחקנים זרים. אואט: "מרוצה מהמחנה עונה לכל הדרישות שלנו"
מלון

אחרי שקבעה מחנה אימונים בסלובניה, במלון "חבקוק", קבעה מ.ס אשדוד משחקי אימון מול מספר קבוצות מאירופה. המאמן רוני אואט והמנכ"ל רפי נידם, קבעו שלושה משחיק אימון, עם קבוצות מרוסיה, אלבניה וקפריסין.

ב19.7 תשחק אשדוד מול קבוצת אמקאר פרם. מדובר בקבוצת כדורגל מליגת העל הרוסית הממוקמת בעיר פרם שברוסיה. קבוצה זו "זכתה" לתואר "הקבוצה האירופאית המזרחית ביותר המשחקת באחת הליגות הבכירות של אירופה" שכן היא שוכנת במזרחה של רוסיה האירופית .אגב היא נחשבת לקבוצה עם התקציב הנמוך ביותר בליגה הרוסית, בעונת 2013/14 הקבוצה העמידה תקציב בסך 21 מיליון דולר.

ב23.7. יישחקו מול קבוצה מהליגה הקפרסיאית, א. א.לימסול. מדובר בקבוצה מהליגה הבכירה בקפריסין, עם רקע במשחקים בגביעי אירופה. מדובר בקבוצה שכבר שיחקה בעבר מול קבוצות ישראליות ואין ספק שזו יריבה חזקה.

ב-25, תשחק הקבוצה מול פלאמורטני וליורה, מאלבניה. מדובר בקבוצה ממרכז הטבלה באלבניה. אבל עכשיו עם הצלחת הנבחרת האלבנית ביורו, הרי שיהיה משחק מעניין מול האלבנית. בכל נראה כי מדובר ביריבות ראויות מאוד למחנה האימונים.

נראה כי במחנה האימונים תיבחן הקבוצה מספר שחקנים שיגיעו למחנה ויהיה ניתן להתרשם מהם. המאמן רוני אואט אמר: "אני מאוד מרוצה ממחנה האימון הוא עונה על כל הדרישות שלנו".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך