בת מצווה מפוארת לקרולין בר שלום ב"בית האופרה"

בת מצווה מפוארת נערכה בתחילת השבוע במשכן האירועים "בית האופרה" לקרולין, בתם של שרונה ואיש העסקים, אילן בר שלום.

בת מצווה מפוארת נערכה בתחילת השבוע במשכן האירועים "בית האופרה" לקרולין, בתם של שרונה ואיש העסקים, אילן בר שלום. האירוע הופק על ידי הדודה, ליזה ללוצשווילי מחברת "דיאל תקשורת" אשר השקיעה רבות בפאן הקולינארי ושמה דגש על התפריט העשיר עליו היה אמון שף אלכס מוזיקנטסקי – המנות האנינות הוזרמו אל השולחנות ללא הפסקה עד 3 בבוקר ועל הבר הוינאי שכלל 40 סוגי מתוקים, היה אחראי הקונדיטור דויד ועקנין.

התכנית האומנותית כללה קליפ מושקע, ריקודים אותנטיים ושורה של אומנים מן השורה הראשונה: להקה ממוסקבה, בהנהגת הזמר דוד ספיר שהציג שואו סוחף לאורך כל הערב עם צוות רקדניות, מיצגים, זמרים ונגנים. בהמשך עלו לשיר צליל ושי זנזורי וגם מישל גוריאלשווילי והאבא, קקולי, הידוע כנאמבר וואן של העדה הגיאורגית. על העיצוב הנוצץ הופקדה חברת white ועל הלבוש של בנות המשפחה הופקדה מעצבת האופנה, נטלי סיסאורי. שיהיה במזל טוב!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך