מכבי בן אשדוד במסר לקהל – תעזרו לגייס כסף לאירופה

במכבי בן אשדוד, רוצים אירופה. רוצים להירשם ליורקאפ. מיליון שקלים הוא הסכום החסר לאירופה. לצרוך העניין פנו לאוהדים בכדי שיעזרו בתמיכה. המטרה 180 אלף שקלים. אפשר לקבל תעודת הוקרה ב-50 שקלים עד מדבקה לעסק ב-10 אלפים שקלים במרכז המגרש באחד המשחקים באירופה. במסר נוסף לקהל ולתומכים בפייסבוק נכתב: "שמו של בן וענונו יישא בגאווה בכל מקום באירופה. זה גם עבורו".
חוגגים ניצחון

קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן אשדוד עושה הכל בכדי לגייס את הכסף החסר לה לאירופה, ליורקאפ. המדובר ככל הנראה בכמיליון שקלים.
בכדי לקבל זאת פנתה הקבוצה לאוהדי במטרה לגייס כ-180 אלף שקלים. לדוגמא ניתן לעזור ב-50 שקלים אז יקבלו תעודת הוקרה. ועד 1000 שקלים מדבקה באמצע המגרש ביורוקאפ. מדבקת חסות.

בנוסף פנתה הקבוצה במסר לאוהדיה ותומכיה במסר ובו נכתב: "לפני כשנה וקצת קבוצתנו הודיעה בעצב ובגאווה על שינוי שם הקבוצה, ל"מכבי "בן" בנות אוצר השקעות אשדוד". בשנים האחרונות, עם הצלחתה של קבוצת כדורסל הנשים של אשדוד, גדל קהל אוהדיה. חלטנו לשתף את הציבור במאמצינו לגיוס הסכום הדרוש עבור ההשתתפות, פתחנו קמפיין באתר headstart נצטרך לגייס כ-180 אלף ש"ח, ואותו הסכום יגיע רק בזכות התמיכה שלכם. אין קבוצה בלי האוהדים, ואחרי עשרות שנות תמיכה, הפעם זה הכרחי מתמיד. מכבי "בן" בנות אשדוד תישא לנצח את שמו של הילד המחויך. שמו של סמל בן וענונו ז"ל יהיה שם, תמיד. ילווה את השחקניות, יודפס על הצעיפים, ייקרא על ידי כל כרוז בכל מגרש. יונצח, בדיוק כמו שהוא ראוי להיות. תעזרו לנו לעלות הכי גבוה את הקבוצה של בן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך