מכבי אשדוד הציעה לטפירו את תפקיד המאמן עם אופציה להפוך לעוזר

במכבי אשדוד/באר טוביה, העבירו הצעה כספית למאיר טפירו, שפרש השנה, ממשחק, לשמש כמאמן. אבל בהצעה יש סעיף, לפיו אם ימונה מאמן בכיר דוגמאת גודס או דרוקר, הוא ישמש כמאמן, לפחות בעונה הנוכחית. טפירו אמור להשיב להצעה.

במכבי אשדוד/באר טוביה, העבירו הצעה למאיר טפירו את תפקיד המאמן. אבל בהצעה יש סעיף לפיו טפירו עלול להפוך לעוזר, לפחות בעונה הנוכחית, אם הקבוצה תסכם עם מאמן בכיר, כמו גודס או דרוקר, איתם כבר נערכה פגישה והונחה הצעה.

כזכור טפירו פרש מכדורסל השנה ורוצה לאמן. במכבי אשדוד מאוד מעריכים את טיפרו, הן ככמקצוען ולא פחות כאישיות. אבל הבעיה היחידה היא חוסר הניסיון של מאיר כמאמן. מצד שני רוצים אותו במערכת ויודעים שניתן להפיק ממנו עבור השחקנים יותר מהרבה אנשי מקצוע אחרים.

לכן גיבשו באשדוד הצעה, כולל הצעה כספית והעבירו אותה לטפירו. או נכון יותר לסוכנו. על פי ההצעה, מאיר יקבל את תפקיד המאמן הראשי. אבל אם אכן המאמנים הבכירים, איתם כבר נפגשו, גיא גודס או שרון דרוקר, יקבל עליו את התפקיד, ישמש טפירו כעוזרו, בעונה הזו.

טפירו טרם השיב להצעה כספית, שהועברה לסוכנו. באשדוד מאוד מקווים שמאיר יענה להצעה ויהיה אפשר להודיע על החתימה. טפירו מצידו צריך להחליט אם ההצעה הזו מתאימה לו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך