אם המגרש באשדוד לא יהיה מוכן עשויה מ.ס לשחק באצטדיון בראשל"צ

בעיריית אשדוד יעשו הכל בכדי שהשינויים שנעשים באצטדיון הי"א, לבקשת המנהלת, יסתיימו בזמן לפתיחת העונה בליגת העל. אבל במ.ס אשדוד מכינים אופציה לכל צרה וככל הנראה יארחו משחקים, עד שה"יא יהיה מוכן, באצטדיון "הברפלד", בראשל"צ. אגב בימים האלה עובר הדשא במגרש באשדוד שינוי לשיפור איכותו וייראה טוב יותר בעונה הבאה.

בעיריית אשדוד רוצים להספיק לערוך את השינויים ו"מתיחת הפנים", באצטדיון הי"א. כזכור ביקשה מנהלת הליגות כי האצטדיון יעבור שינוי לקראת פתיחת משחקי ליגת העל ב20 באגוסט.

על פי הדרישה מדובר בהארכת המגרש לרוחב ולאורך ב-6 מטרים נוספים בכל צד. כמו כן הוספת 20 מטר מרובעים, בחדרי ההלבשה של הקבוצה האורחת. באשדוד כבר נערכים לקראת השינויים, אבל מכינים אופציה לכל מקרה אם האצטדיון לא יהיה מוכן. בקבוצה החליטו כי עד אז תארח הקבוצה את משחקיה באיצטדיון "הברפלד" בראשל"צ.

אצטדיון הברפלד הוא אצטדיון כדורגל המשמש כמגרשו הביתי של מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון. האצטדיון קרוי על שם חיים הברפלד, לשעבר מזכ"ל ההסתדרות ויושב ראש התאחדות הכדורגל הישראלית. האצטדיון מכיל 6,000 מקומות ישיבה בשני יציעים. האצטדיון ממוקם במערב ראשון לציון, בסמוך לסופרלנד ולמתחם יס פלאנט.

אגב בימים אלה מתבצעות עבודות לשיפור איכות הדשא במגרש הי"א. כמו שזה נראה הדשא בעונה הבאה יהיה ברמה גבוהה יותר ויראה טוב יותר.

העבודות המתבצעות כיום באיצטדיון הי"א לשיפור תנאי המגרש.
העבודות המתבצעות כיום באיצטדיון הי"א לשיפור תנאי המגרש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך