המותג VANS משיק שיתופי פעולה ייחודיים לקיץ 2016

קולקציית מונוכרום פותחת את הקיץ ב VANS- צבעי סניקרס מסדרת יוניסקס חדשים לקיץ 2016, כחלק מחגיגות ה 50 למותג VANS השנה, משיק המותג את קולקציית MONOCHROME החדשה. קולציית Monochrome יוניסקס החדשה של ואנס מנחיתה 9 צבעים מדגם אולד סקול במידות 35-44 המעוצבת בצבעים עזים כמו כחול ירוק טורקיז סגול כתום אדום ושחור כשהנעל והסולייה בצבעים זהים. קולור בלוק על הרגל. להשיג בחנויות VANS ברחבי הארץ - מחיר: 350 ₪.
המותג VANS משיק שיתופי פעולה ייחודיים לקיץ 2016
צילום דן לב

לכבוד עונת הקיץ, Vans חוגגת את הימים הראשונים של משחקי הווידאו בקולקציה משותפת בלעדית עם ציורים בסגנון 8 ביט של הדמויות הקלאסיות ממשחקי Nintendo. ההדפסים הבלעדיים כוללים דמויות מהמשחקים המוכרים והאהובים Super Mario Bros., Duck Hunt, Donkey Kong ו-Legend of Zelda, וגם מהדורה מוגבלת בהשראת הקונסולה הראשונה של Nintendo, ה-NES. הקולקציה הנחשקת מציעה קשת שלמה של מוצרים, מנעליים ועד ביגוד ותיקים, ומגיעה במגוון רחב של מידות לילדים ולמבוגרים כדי שמעריצי Nintendo ואוהבי Vans בכל הגילאים יוכלו ליהנות מהדגמים המעוצבים.מוצרי ההנעלה בקולקציה של Vans x Nintendo כוללים שלוש וריאציות של נעלי Authentic עם סגירת השרוכים. העיצוב הראשון, בסגנון המשחק Super Mario Bros., מציג הדפס של הדמות על כל הנעל שמראה את מריו במספר מצבים, בלוויית כמה "בונוסים" מהמשחק וה"גומבה" המרושעת, בעיצוב צבעוני בסגנון 8 ביט. העיצוב השני מעורר לחיים את כלב הציד והברווז המעופף מהמשחק Duck Hunt, על רקע צבעי הסוואה.

הפטריות של סופר מריו על גבי נעלי ואנס X נינטנדו . החל מ 350 שח
הפטריות של סופר מריו על גבי נעלי ואנס X נינטנדו . החל מ 350 שח

הדגם השלישי בסדרת נעלי ה-Authentic הוא מחווה למשחק Donkey Kong ומשלב תמונות מהרמה הראשונה של המשחק המציגות את הדמות הראשית עם סידור פרחים ייחודי. דגם הנעליים הקלאסי של Vans ללא שרוכים, ה-Classic Slip-On, מופיע בקו נעלי הספורט עם גרפיקה מהמשחק The Legend of Zelda. הדגמים עם הפסים הצדדיים, Sk8-Hi ו-Old Skool, מציגים מחווה למערכת המשחקים הראשונה של Nintendo, ה-NES, עם הדפסים וצבעים בהשראת הקונסולה.

SUMMER BUMMER- קולקציית הקפסולה הקייצית של VANS
רדפו אחר הקיץ הבלתי נגמר עם קולקציית קפסולה של ביגוד ונעליים לנשים Vans x SUMMER BUMMER . ואנס חושפת קולקציית קפסולה בלעדית של ביגוד ונעליים לנשים בשיתוף פעולה עם המותג SUMMER BUMMER מוניס ביץ'. הקולקציה שעוצבה בשיתוף עם אלכסנדרה קאסאניטי הבעלים של המותג SUMMER BUMMER, מושקת ע"י ואנס כי "תמיד קיץ איפשוהו".

שיתוף הפעולה Vans x SUMMER BUMMERמציג את הניגודיות והשילוב בין חוף הים לרחוב, בצבעוניות של שחור לבן, המאפיינת את המותג SUMMER BUMMER. קאסאניטי עיצבה ארבעה דגמי נעליים של ואנס ומדגישה שני דגמי כפכפים בהשראת ביגוד ספורט, עם הגרפיקות המודגשות שלה. דגמי הביגוד בקולקציה מושפעים מאוד מתרבות הגלישה.
טווח מחירים : 149-219 ₪ .

POOL VIBES – הקיץ הזה הולך להיות חם ב VANS
בריכות מתנפחות, ברביקיו, פלמינקו , גלגלי ים וכלבלבים עם משקפי שמש- קולקציית ואנס בגרסת הבריכה מציגה אייקונים קייציים בדגמים שונים . הקולקציה מיועדת לנשים וגברים במידות 35-42 בגווני טורקיז, סגול, אדום וכחול
טווח מחירים : 329-499 ₪ .

3453rf
קולקציית POOL VIBES של ואנס מחיר 299 שח

את כל אלו ניתן להשיג בחנויות המותג באשדוד: מתחם ביג, אריאל שרון אשדוד, קניון סטאר סנטר אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך