הסכמה בין מבקר המדינה ומנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד בסיבות לתאונות העבודה

הסכמה בין מבקר המדינה ומנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד בסיבות לתאונות העבודה

מפקח בנייה של משרד התעשייה מגיע לאתר בנייה אחת ל-4 שנים, כך קבע מבקר המדינה יוסף שפירא בדו"ח השנתי שלו שמתייחס לתאונות העבודה בענף הבנייה ובכך הוא מחזק את הביקורת שהביע לאחרונה שלומי בן עזרי מנכל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה כנגד משרד הכלכלה.

כזכור המנכ"ל שלומי בן עזרי טען כי "במקום לכתוב כל כך הרבה ספרים למטרת כסת"ח ותסלחו לי על הביטוי, הגיע הזמן שמשרד הכלכלה יגדיל משמעותית את מספר המדריכים והפקחים שלו בשטח כדי שיפקחו באתרי הבנייה ויטפלו בפועלים הסוררים שמפירים את כללי הבטיחות, אותם כללים שהמשרד לא מפסיק לנסח".

המבקר ציין דו"ח חריף כי רק שני אחוזים מאתרי הבנייה בהם התרחשו תאונות בשנים האחרונות נחקרו על ידי מפקחי משרד הכלכלה. המבקר הוסיף כי במחצית ממקומות העבודה מעולם לא ביקר מפקח וכי יותר מרבע ממשרות חוקרי העבודה אינה מאוישות.
שלומי בן עזרי מנכ"ל הארגון: הכרזנו על שנת 2016 כשנת הבטיחות בעבודה ואנו משקיעים משאבים ואנרגיה בהדרכות, ביקורות ובדיקות באתרי בניה מתוך כוונה לצמצם את תאונות העבודה באתרי הבניה. ענף הבניה מעסיק עובדים שמוצאם מארצות שונות ואנו מתאימים את ההדרכות גם לשפת העובדים: ניידת ההדרכות שלנו מעבירה הדרכות ב- 5 שפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך