מכבי חיפה מעוניינת באופיר מרציאנו

מכבי חיפה מתעניינת באופיר מרציאנו, שוערה של מ.ס אשדוד. בחיפה לא מעוניינים בשוער שלהם סטויקוביץ' ומרציאנו נחשב לפיתרון מצוין. מרציאנו עצמו רוצה אירופה, אבל אם לא יימצא לא יתנגד ככל הנראה להגיע למכבי חיפה. לא נראה שמ.ס אשדוד תעמוד בדרכו.
שחקן 1
מרציאנו במדי מ.ס אשדוד

האם השוער אופיר מרציאנו יגיע למכבי חיפה.

במכבי חיפה רוצים מאוד לראות את השוער שלהם ולדימיר סטויקוביץ', עוזב את הקבוצה. העליות שלו, חצי מיליון יורו, גבוהות לחיפה שעושה מאמצים למצוא לו קבוצה באירופה.

בחיפה הצהירו כי אוהד לויטה, השוער השני, אבל מגששים גם אצל מרציאנו וסוכנו דודו דהאן. בחיפה רוצים במרציאנו, ששייך גם לסל נבחרת ישראל, פיתרון ברמה גבוהה. כמו שזה נראה, מ.ס אשדוד לא תעמוד בדרכו של השוער. באשדוד בונים על יואב ג'רפי ורועי משפתי.

מרציאנו עצמו מתאמן באשדוד עם מאמן השוערים איתי זליפה, אבל ברור לכולם שהוא רוצה למצות את אירופה או לעבור לקבוצה בכירה בארץ. מרציאנו מתחתן בעוד מספר ימים כך שגם לזה יכולה להיות השפעה, על תכניותיו ואולי לא יתנגד בשל כך להישאר בארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך