יריד תעסוקה לנוער אשדוד – 2016

עיריית אשדוד, המינהל לשירותים חברתיים, החברה העירונית לתרבות ופנאי, תחום נוער ומועצת התלמידים והנוער באשדוד חברו יחד לארגון יריד תעסוקה ייחודי לבני נוער בגילאי 16-18. היריד יתקיים ביום חמישי הבא, ב-23/6/2016, בין השעות 18:00-20:00 ברחבה התחתונה של קניון סי-מול. מי שמגיע מרוויח.
יריד תעסוקה לנוער אשדוד - 2016

בשבוע הבא יצאו בני הנוער לחופשת הקיץ הארוכה ובעיריית אשדוד ערוכים לקיום יריד תעסוקה מיוחד עבורם. יוזמה זו, ייחודית ומקורית, מציעה לנערות ולנערים משרות פנויות לחופשת הקיץ ולאורך כל השנה, ויתקיימו ראיונות עבודה ע"י מעסיקים במגוון תחומים, כמו מסחר ורשתות מזון, אנשי מכירות ותחזוקה, הדרכה, אקסטרים ועוד.

היריד יכלול סדנאות הכנה לעולם העבודה (טיפים וכללים להצלחה של בני נוער בעבודה), בהנחיית מרכז התעסוקה העירוני של מינהל שירותים חברתיים, ובנוסף ליווי של האיגוד המקצועי לנוער, דוכן זכויות הנוער העובד והלומד, מרכז "הפוך על הפוך". המידע לגבי זכויות העובדים יונגש בשפות שונות.

מארגני היריד מציינים כי למעלה מ-20 מעסיקים אישרו עד כה את השתתפותם ביריד, וביניהם: א.א. תילתן, ג'וני קריספי, וול-סטריט, קפה-קפה ועוד. "ישנה חשיבות רבה להעסקת בני הנוער בתנאים הוגנים, תוך שמירה על זכויות הנוער העובד ולמנוע מקרי ניצול או אפליה" אומרים הם ומגלים לנו כי "בתי העסק שיעסיקו בני נוער ויכבדו זכויותיהם יוכלו להתמודד על קבלת "תו תקן" למעסיק ההוגן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך