לאחר פגישה עם גודס מצפים במכבי אשדוד לתשובתו

אנשי מכבי אשדוד/באר טוביה, נפגשו בשלישי עם גיא גודס המועמד לתפקיד המאמן.. גודס שטח בפניהם את ההצעות שיש לו בארץ ובחו"ל והבטיח תשובה. בקבוצה מצפים לתשובה גם משרון דרוקר. גוברת האפשרות שמאיר טפירו יאמן לבדן, אם השניים לא ישיבו בקרוב. באשדוד מאמינים שעד לסוף החודש יהיה לקבוצה מאמן.

הנהלת מכבי אשדוד/באר טוביה, נפגשה בשלישי עם גיא גודס, המועמד לתפקיד מאמן הקבוצה.

בפגישה בדקו אנשי הקבוצה, היו"ר היוצא יורם אסרף והנכנס מאיר קיקוז, עם גיא את האפשרות לאימון הקבוצה. גודס שטח בפניהם את ההצעות שיש לו בארץ, הפועל ירושלים ובחו"ל עוזר מאמן בדרפושקה הטורקית, של בלאט וכן אימון של באיירן מינכן ואלבה ברלין הגרמניות. גודס הבטיח לחזור עם תשובה.

באשדוד מחכים גם לתשובתו של שרון דרוקר, איתו כבר נפגשו. לאחרונה גוברים הקולות ואיתם הסיכויים לתת למאיר טפריו את תפקיד המאמן. בניגוד לשניים האחרים, גודס ודרוקר, טפירו רוצה לאמן את הקבוצה ולא משהה את תשובתו. ייתכן כי אם השניים ימשכו את הזמן עד לתשובה, יקבל טפירו את תפקיד המאמן הראשי ולא את תפקיד העוזר המיועד לו.

באשדוד אמרו אתמול כי אין כוונה למשוך יותר מידי את שאלת המאמן. כמו שזה נראה כבר בימים הקרובים תשב ההנהלה לקבל החלטה עקרונית ועד לסוף החודש מכסימום, יהיה מאמן לקבוצה. אח"כ יפנו עם המאמן לבניית הסגל ובמיוחד הבאת הזרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך