מכבי אשדוד/באר טוביה תיפגש עם גיא גודס

במכבי אשדוד /באר טוביה, אמורים להיפגש עם גיא גודס, המועמד לתפקיד המאמן. באשדוד היו רוצים לראות את גודס או שרון דרוקר, איתו כבר נפגשו, על הקווים. לגבי מאיר טפירו, נראה כי רוצים אותו, אבל בתפקיד עוזר המאמן. גם איתו נערכה כבר שיחה.

בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה, אמורים להיפגש עם גיא גודס, המועמד לתפקיד מאמן הקבוצה. בקבוצה מצפים לתשובת גודס, בכדי להיפגש בימים הקרובים, אולי כבר מחר, שלישי.

גודס הוא אחד משני המועמדים המובילים לאימון הקבוצה. השני עם הוא שרון דרוקר, איתו כבר נערכה פגישה ומחכים לתשובתו. כמו שזה נראה, אם אחד מהם יחליט להגיע, יסכמו איתו מיד לעונה הבאה, אולי אפילו ליותר מכך. נראה כי השניים בוחנים הצעות אחרות, לפני שיחליטו, אבל ככל שחולף הזמן גם האופציות שלהם מצטמצמות.

לגבי מאיר טפירו. בקבוצה רוצים לראות את טפירו בצוות המקצועי. בקבוצה היו מעדיפים לראות את טפירו עוזר5 של דרוקר או גודס. אבל יכול להיות מצב, שבו דרוקר או גודס יסכמו במקום אחר ואז ייתכן שטפירו יקבל את ההזדמנות לעמוד לבד על הקווים כבר בעונתו הראשונה כאיש צוות מקצועי. השאיפה באשדוד היא לתת לטפירו להשתפשף ליד מאמן מנוסה ואז לתת לו בהמשך את הבמה.

אגב בינתיים אין סיכום עם שחקנים אשר הודיעו להם כי רוצים שיישארו, עד לאחר החתמת המאמן. אגב זהות המאמן עשויה לקבוע אם שחקנים שהקבוצה הודיעה להם כי הם יכולים לחפש קבוצה, יחזור אליה, אם לא סיכמו. לדוגמא הזר אייזה סוואן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך