האיש מאחורי הלוגו החדש של העיר אשדוד

מר שמואל יהודה אויש, ממשרד המיתוג "כיוון" באשדוד, הוזמן השבוע ללשכת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וקיבל מידיו את הפרס על זכייתו בתחרות עיצוב לוגו העירייה החדש לרגל חגיגות ה-60 לאשדוד. רגע לאחר שנמסר לידיו צ'ק ע"ס 5,000 ₪, התייצב הוא לצד ראש העיר לתמונת מזכרת.
האיש מאחורי הלוגו החדש של העיר אשדוד

לרגל חגיגות ה-60 לאשדוד, יצאה העירייה בקול קורא והזמינה אומנים, מעצבים ותושבים לבטא את כישוריהם האומנותיים ולהשתתף בתחרות עיצוב לסמל חדש לעיר. למעצב הלוגו הנבחר הובטח כי יוענק פרס בסך 5000 ₪! אל התחרות הוגשו 67 הצעות מעניינות ומתוכם בחרה הועדה את הסמל המרשים והמקורי ביותר.

"התחרות הארצית משכה התעניינות רבה ועל שולחן הועדה הונחו הצעות מעניינות ובהן גם הצעה של תלמידים בבית ספר יסודי, אשר קיימו דיון ענייני אותו תרגמה המחנכת לעיצוב הסמליל" נכתב אז בהודעה שנמסרה לתקשורת ולאחריה פורסם שם הזוכה והוצג הלוגו הנבחר.

הלוגו הנבחר הביע בצורה גרפית ועדכנית את אשדוד המודרנית תוך שהוא מבטא את החיבור בין עבר לעתיד, בין המאפיינים של אשדוד ההיסטורית באמצעות השימוש בראש האריה והחיבור לסמל הישן ולסמלו של שבט יהודה ששכן באזור, ובין ההווה והעתיד שלה על ידי שימוש בסמל הבולט ביותר בעיר – כיכר המפרשים והצבעוניות הססגונית של אשדוד החדשה והדינמית.

כזכור, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי חשף את הלוגו החדש בישיבת מועצת העיר, לפני כחודשיים, והסביר את משמעויותיו והחיבור למוטיבים המאפיינים את אשדוד. הצבעוניות במפרשים מסמלת מודרניות ודינמיות: כחול – ים, ירוק – קיימות, כתום – אנרגטיות, חום – מאפיין את תושבי העיר, ראש האריה – בצבע הדיונות והחולות שמהם צמחה אשדוד לפני 60 שנה.

את הלוגו הנבחר עיצב מר שמואל יהודה אויש, ממשרד המיתוג "כיוון" באשדוד, וזכה בפרס הנכסף. השבוע הוזמן מר אויש להתייצב בלשכה ולקבל מידיו של ראש העיר ד"ר לסרי את הצ'ק המובטח. בתוך כך שיבח ד"ר לסרי את מר אויש, מעצב גרפי חרדי, על העבודה היפה שעשה בעיצוב סמלה החדש של העיר והתפנה לצילום משותף למזכרת, תוך שהשניים אוחזים בלוגו העירייה שהכין מר אויש ובצ'ק המוגדל שהוכן ע"י המחלקה ליחסי ציבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך