לאחר שנלחמו על חיו: נפטר הבחור ישיבה שטבע בחוף הים ביום שישי

נפטר הבחור ישיבה בן ה- 21 לטבע בחוף הים ביום שישי, וזאת לאחר שנעשו מאמצים רבים להציל את חייו.
תלמיד ישיבה טבע בחוף מי עמי, מצבו אנוש

לאחר מאמצים וניסיונות רבים להציל את חייו של בחור הישיבה בן ה21 שטבע בחוף הים ביום שישי בסמוך לשובר גלים של נמל אשדוד, לפני שעות אחדות הוא נפטר בבית החולים ברזילאי באשקלון, וזאת לאחר שבמשך 48 שעות ניסו הרופאים בטיפול נמרץ לייצב את מצבו, אך לשווא.

כזכור, ביום שישי סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים צעיר בן 21, תלמיד ישיבה, נכנס לחוף מי עמי, סמוך לשובר הגלים של נמל אשדוד. הוא החל לטבוע, ואנשים טובים שהיו בקרבת מקום משו אותו מהמים שהוא במצב אנוש, ללא דופק וללא נשימה. כונני מד"א וצוותים של איחוד הצלה הגיעו במהירות למקום והחלו לבצע בו החייאה במשך דקות ארוכות.

2016-06-10-PHOTO-00000010

המאמצים הגדולים של כוחות ההצלה נשאו פרי, הדופק חזר והצעיר פונה לבית החולים כשהוא במצב אנוש ולמרבה הצער עדיין בסכנת חיים. דניאל בוקובזה, מתנדב באיחוד הצלה, אמר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בתלמיד ישיבה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנמשה מהמים ע"י אזרחים. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה וכשחזר הדופק הוא פונה לבית החולים במצב קשה אך יציב". אך לצערנו הוא נפטר בבית החולים במהלך החג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך