על פי פרסומים, קרית שמונה עשויה להשאיל את החלוץ מאוריציו קורדיירו בגלל הרצון להביא בלם זר. אם זה יקרה רוב הסיכויים שהוא יושאל לעונה נוספת למ.ס אשדוד, שרוצה בו. גם השחקן אגב רוצה לחזור למ.ס.
חתימה

קרית שמונה עשויה להשאיל את החלוץ הברזילאי, מאוריציו קורדיירו. אם זה יקרה, רוב הסיכויים שהוא יחזור לפחות לעונה אחת למ.ס אשדוד.

קורדיירו שיחק החל מינואר באשדוד והיה אחת ההפתעות של העונה הזו. מאחר וכרטיסו היה שייך לקריית שמונה, הוא חזר אליה באופן אוטומטי. אלא שעתה על פי פרסומים בכלי התקשורת, עשויה קרית שמונה להשאילו שוב. נראה כי המאמן מוטי איווניר רוצה להביא בלם זר במכסת הזרים שיש לו.

אם זה יקרה, הרי שגם מ.ס אשדוד וגם קורדיירו ישמחו מאוד לחדש את החוזה בניהם. קורדיירו כבר אמר לפני שחזר לקריית שמונה ולארצו, כי הוא היה מאוד רוצה להמשיך בקבוצה בה נקלט מקצועית וחברתית. לקורדיירו חברים באשדוד כמו הבלם ניבאלדו ורפאל קסטרו אנליסט הקבוצה והוא ועושה רושם שהדרך של השחקן תהיה חזרה לאשדוד, אם כמובן יושאל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך