אמבולנסים מעוכבים בכניסה לקפלן

סרטון שהגיע למערכת אשדוד אונליין חושף פקק בכניסה לבית החולים "קפלן" ברחובות, המקשה על חולים ואמבולנסים להכנס אל בית החולים.

אם למישהו היה ספק בדבר נחיצותו של בית החולים באשדוד, אז הסרטון הבא ממחיש בצורה הטובה ביותר,כמה עומס מופעל בית החולים קפלן, מאחר והוא נותן מענה הן לתושבי אשדוד והן לתושבי רחובות והסביבה. למערכת אשדוד אונליין הגיע סרטון המתאר את המצב היומיומי בכניסה לבית החולים. בסרטון ניתן לראות את הפקק ואמבולנס שממתין עם פצוע על מנת להכנס לבית החולים.

דודי גדליהו המפעיל את המזנון בכניסה לבית החולים מדווח לנו שמדי יום יש פקק בכניסה לבית החולים, דבר המקשה על אמבולנסים עם חולים לפעמים במצב קשה להגיע במהירות האפשרית לחדר מיון. כמו כן לא אחת חולים המגיעים אף הם במכוניות פרטיות נאלצים להמתין מספר דקות על מנת להגיע לחדר מיון, מיותר לציין כי במקרים מסויימים כמו התקף לב או אירוע מוחי,יש חשיבות לזמן ההגעה לבית החולים.

תמוה מדוע אין המשטרה מגיעה למקום על בסיס יומי על מנת לתת פתרון הולם לפקק המונע מאמבולנסים להכנס אל חדר המיון. מה עוד שאם כבר מצליחים תושבי אשדוד להגיע לפתח חדר המיון,הם נאלצים להמתין שעות רבות על מנת לקבל טיפול וזאת בשל העומס הרב של מטופלים המגיעים מרחובות ,אשדוד והסביבה.

לא נותר אלא לקוות שבית החולים באשדוד יפתח במהרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך