בת"א רוצים "להעתיק" את פארק הפיראטים שהוקם בחוף מי-עמי

פארק משחקים חדשני ומתקדם נפתח לפני מספר שבועות בחוף מי עמי. הפארק כולל ספינת פיראטים ענקית, מגלשות באורך של 35 מטרים, פעילות "אקסטרימית"- פרמידת חבלי טיפוס ענקית, מתקן ייחודי מסדרת "פרדייז ועוד". עכשיו בת"א רוצים להעתיק את המודל המצליח שיזמה עיריית אשדוד
בת"א רוצים "להעתיק" את פארק הפיראטים שהוקם בחוף מי-עמי

מסתבר שלא רק אנחנו אוהבים לקחת רעיונות מהעיר הגדולה, אלא עכשיו גם בתל אביב רוצים להעתיק מודלים מצליחים שהוקמו באשדוד. לאחרונה ביקרו בעיר הנמל מספר בכירים מעיריית תל אביב, שהגיעו במיוחד לראות את פארק הפיראטים שהוקם בחוף מי-עמי. בפארק החדשני יש כמה אלמנטים ייחודים שאין בכל פארק בארץ, לכן הוא זוכה להתעניינות גדולה מצד כמה וכמה ערים גדולות.

כזכור, פארק הפיראטים נפתח לפני מספר שבועות. מדובר בפארק משחקים חדשני ומתקדם הכולל ספינת פיראטים ענקית, מגלשות באורך של 35 מטרים, פעילות "אקסטרימית"- פירמידת חבלי טיפוס ענקית, מתקן ייחודי מסדרת "פרדייז" שנותן לילדים הרגשה של חזרה לטבע- כמו בית על עץ עם דמויות וחיות ועוד ועוד הפתעות. בפארק מבקרים מידי יום מאות ילדים, ופקחים מעיריית אשדוד מבקרים במקום לעיתים קרובות כדי למנוע ונדליזם, ועד עתה מבקרי הפארק שומרים על סדר מופתי.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שליווה באופן אישי אחר הקמת הפארק החדשני, אמר בעת הפתיחה: "אנחנו תמיד מנסים לחדש ולמצוא אפיקים חדשים כדי לתת לתושבים הנפלאים אפשרויות מגוונות לבילוי חינם אין כסף. מדובר בפארק חדשני, שהוקם בהשקעה גדולה ובחשיבה לא שגרתית, ואנחנו בטוחים שמאות ילדים יגיעו מידי יום לפארק וייהנו בצורה בלתי רגילה".

החברה לפיתוח התיירות באשדוד "חופית" היא זו שהובילה את הקמת פארק המשחקים בעלות של שישה מיליון שקל. הפארק משתרע על פני 1,400 מ"ר, מיועד לאכלס עד 700 איש בו זמנית ומונגש במלואו לילדים עם מוגבלויות. ב"חופית" מתגאים כי מדובר במתקן ייחודי וראשון בישראל בסדר גודל כזה. הפרויקט הינו חלק מתוכניות העירייה לשדרג את אזור החוף הצפוני, שכבר מתהדר במסעדות ברחוב מרטין בובר, במלון "ווסט", שהושק לפני כשנתיים, במלונית שנחנכה לאחרונה, "סור לה מר", ובהתעוררות מחודשת של המבנה הנטוש של קניון אשדוד לשעבר. הפארק החדש יהווה חלק מהטיילת הצפונית, שתתחבר בסופו של דבר לפארק לכיש. את עבודות העפר והפיתוח בפארק ביצעה חברת "עשוש מאיר ובניו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך