בעקבות התאונות הקשות בשד' בני ברית המשטרה יוצאת במבצע אכיפה כבד מאוד

מתי תבוצע האכיפה ? באילו מקומות בעיר ? אילו כלי רכב על הכוונת ? ועל מה תתמקד משטרת התנועה ? כל התשובות בכתבה המלאה

תאונות רבות אירעו בחודש האחרון בשד' בני ברית בעיר אשדוד, כאשר רק בשבועיים האחרונים אירעו כמעט עשר תאונות וכל זה רק בשד' בני ברית, תוסיפו לכך את הפצועים הרבים ושלושת ההרוגים בכבישים בחודשיים האחרונים בלבד, וכל זה באשדוד.

במשטרת ישראל החליטו שלא עוד, ובתחילת השבוע הקרוב ייחל מבצע אכיפה מורחב וכבד בעיר אשדוד בדגש על שד' בני ברית, במסגרת המבצע תורגש תנועה ערה במהלך רוב שעות היום של ניידות תנועה בצמתים המרכזיים ויינתנו דוחות לעברייני תנועה נהגיי אופנועים, רכב פרטי, משאיות וכן לתחבורה הציבורית, כאשר במשטרה מבהירים כי הדגש הוא גם על הולכי רגל ורוכבי אופניים שחלק מהתאונות נעשות באשמת החוסר זהירות וקלילות הדעת שלהם.

על פי מידע שהגיעה לאתר 'אשדוד אונליין' ואומת מול גורמי משטרה בכירים ביחידת התנועה, אשדוד תקבל תוספת כוח בעניין שוטרי התנועה אשר עושים את עבודתם על אופנועים, וזאת במטרה לאכוף ברצינות וביעילות במקומות המועדים לפורענות, בהן הנגהים מבצעים את עברות התנועה, יחד עם יחידת האופנועים שחוזרת לאשדוד, תורגש תנועה ערה של רחבי סיור סמויים ברובעים השקטים יותר בהן ייקחו חלק מתנדבים רבים שהצטרפו ליחידות התנועה במרחב לכיש.

במשטרת התנועה אישרו את הדברים, ומדוברות המשטרה מרחב לכיש נמסר בתגובה ל'אשדוד אונליין': משטרת ישראל תגביר את פעילותה בשל ריבוי התאונות הקשות בשבועות האחרונים במקביל נמשכת חקירת בוחני התאונות באגף התנועה כאשר החקירה מתמקדת בתאונות שאירעו לאחרונה בעיר אשדוד.

צילום תמונה: משה שי – פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך