למכבי בן אשדוד יש עד שישי להירשם ליורוליג

בשישי יסתיים מעד הרישום ליורוליג. מכבי בן אשדוד, הדאבליסטית בכדורסל נשים, צריכה להירשם, אם היא רוצה אירופה והיא רוצה. כרגע יש בעיות כספיות המונעות זאת ומדובר בעוד כ-2 מיליון שקלים שחסרים. האם הן יירשמו בכל זאת? אורי בן סימון המנכ"ל: "מקווים שנוכל להירשם".
קבוצת הנשים בכדורסל אלופת המדינה

במכבי בן אשדוד, הדאבליסטית בכדורסל נשים, יודעים שעד יום שישי הם יצטרכו לקבל החלטה. האם להירשם ליורוליג להשתתף בליגת האלופות של כדורסל הנשים באירופה.

כרגע המצב הוא שלקבוצה חסרים כמיליון וחצי עד 2 מיליון. הקבוצה צריכה להעמיד תקציב של 4 מיליון עבור ישראל ואירופה. 2 מיליון גויסו. מיליון על ידי העירייה ועוד מיליון הספונסרים "אוצר השקעות". בתקופה האחרונה מנסים הלשים את החסר, כאמור כ-2 מיליון שקלים.

ייתכן כי באשדוד יירשמו את הקבוצה ואז ינסו להשיג את יתרת התקציב. בכל מקרה באשדוד מודעים לעובדה כי ההחלטה חייבת ליפול מחר, אחרת הם כנראה ייאלצו לוותר על אירופה.

המנכ"ל אורי בן סימון ניסה להישמע אופטימי ואמר: "אנחנו מקווים מאוד שנוכל להירשם". בקבוצה מודעים שכלם, כולל השחקניות הקהל והעיר אשדוד רוצים לראות אותה באירופה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך