העיר אשדוד אירחה את טורניר הפטאנק הבינלאומי בפסטיבל "מדיטרנה"

העיר אשדוד אירחה באווירה ים תיכונית את טורניר הפטאנק הבינלאומי, של פסטיבל "מדיטרנה". השנה החליט מנהל הפסטיבל מוטי מלכה, להעניק תשומת לב גם לתחום הספורטיבי של אגן הים התיכון. ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר הודיע כי עקב ההיענות היפה והצלחת הטורניר השנה,תורחב המסגרת ויוגדל ההיקף בשנה הבאה.
העיר אשדוד אירחה את טורניר הפטאנק הבינלאומי בפסטיבל "מדיטרנה"

העיר אשדוד אירחה באווירה ים תיכונית את טורניר הפטאנק הבינלאומי. פסטיבל "מדיטרנה" מתמקד בעיקר באירועי תרבות, מוזיקה, קולנוע וקולינריה. עכשיו גם ספורט

השנה החליט מנהל הפסטיבל מוטי מלכה, להעניק תשומת לב גם לתחום הספורטיבי של אגן הים התיכון. הנהלת הפסטיבל פנתה למנכ"ל רשות הספורט העירונית מיקי רוזנברג, שרתם לעניין את הנהלת מועדון הפטאנק העירוני וביחד הפיקו טורניר בינלאומי ייחודי.

בסופ"ש  האחרון, במגרשי הפטאנק העירוניים אשר בפארק בן גוריון ובכיכר הפונה לחוף הקשתות,נערך טורניר שבו השתתפו 55 קבוצות,ביניהן 3 קבוצות שהגיעו במיוחד מחו"ל: צרפת, ספרד ואיטליה. הטורניר התנהל בסדר מופתי ובאווירה ספורטיבית למרות מזג האוויר השרבי.

בטקס חלוקת הפרסים נכח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבירך את כל המשתתפים ובמיוחד את האורחים מחו"ל. ראש העיר הודיע  כי עקב ההיענות היפה והצלחת הטורניר השנה,תורחב המסגרת ויוגדל ההיקף בשנה הבאה. לצד ראש העיר, נכחו בטקס מוטי מלכה מנהל הפטיבל ומנכ"ל רשות הספורט מיקי רוזנברג וסגנו בני חזקיה.

 

להלן התוצאות בדרגים השונים:

דרג א':

מקום 1 – נבחרת ישראל (המיוצגת ע"י עמית בשארי ממועדון רעות וערן סירי ממועדון פרדסיה)

הנבחרת תייצג את ישראל באליפות העולם הקרובה.

מקום 2 – נבחרת העתודה הישראלית (המיוצגת ע"י הדר רדלינגר ועמית נחום ממועדון נתניה)

במקום 3 – זכו 2 קבוצות במשותף: הצעירים ממועדון ערד-משה אושר ואור מלכה,בצוותא עם מישל טומשסבסקי ושלמה אבירן מנתניה.

דרג ב':

מקום 1- נבחרת ספרד

מקום 2 – האחים אבי וטל אלקובי ממועדון אשדוד.

במקום 3- זכו במשותף: נבחרת צרפת ועוזי בשארי ודני אבידן ממועדוני רעות ופרדסיה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך