ירושלים של זהב

השבוע חל "יום ירושלים" בסימן 49 שנה לאיחוד העיר, ובבתי הספר הקדישו לכך יום שלם של פעילות. בבית ספר היובל חגגו את היום המיוחד במתכונת חווייתית תוך הדגשת הקשר בין עם ישראל לבירתו הנצחית
ירושלים של זהב

"אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני, תדבק לשוני לחכי אם לא אזכרכי, אם לא אעלה את ירושלם על ראש שמחתי", כך נוהג לומר כל זוג ביום חופתו, רגע לפני שבירת הכוס, ומציין ברגע הכי חשוב בחייו את הקשר ההדוק של היהודי אל עיר הקודש. בבית ספר היובל החליטו שהקשר הרגשי הזה יעמוד במרכז הפעילות ביום ירושלים, תוך מתן ביטוי לחוויה האישית של כל תלמיד, כיצד הוא רואה עצמו מחובר לירושלים.

כך נטלו חלק כל תלמידי בית הספר באירוע. תלמידי כיתות א', ב"בוקר של יחד", הובילו שירה בציבור וריקוד לצלילי השיר "שומר החומות". החטיבה הצעירה הכינה ספרון תמונות עם אתריה המפורסמים של ירושלים וקטעי מידע אודות העיר וקורותיה. כלל התלמידים בבית הספר הכינו יונת שלום, נכנסו ל"מנהרות הכותל" ובנו פאזל עם סמלי ירושלים ונאמני מחשב העבירו חידון מתוקשב בעזרת KAHOOT.

מעבר לפעילות החווייתית הנ"ל, יום הלימודים הוקדש להעמקת ההיכרות והקשר עם עיר הבירה, לימוד על ההיסטוריה של העיר ועל אתריה, דיון במעמדה של ירושלים ומרכזיותה בעולם היהודי ובמהלך השבוע מתוכננים שיעורים נוספים לתלמידי בית הספר, בנושא ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך