פרח לרנר מאשדוד, יועצת בכירה בלשכת ראש הממשלה, צפויה לעמוד לדין

פרח לרנר, יועצת בכירה בלשכת ראש הממשלה, צפויה לעמוד לדין באשמת קבלת דבר בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. לרנר נחקרת במשך יותר משנה בעוון נסיבות אלה, ואתמול (ראשון) מתברר כי המשטרה צפויה להמליץ להגיש כתב אישום נגדה בימים הקרובים.

היועצת הבכירה בלשכת נתניהו חשודה בכך שניצלה את מעמדה הבכיר כדי לקדם את עסקי בעלה, יועץ התקשורת אבי לרנר. לאחר שהסתיימה החקירה, המשטרה תעביר את חומר החקירה למחלקה הכלכלית של פרקליטות המדינה על מנת שזו תחליט האם להגיש כתב אישום נגד הבכירה.

חשדות רבים עלו במהלך החקירה נגד לרנר, כולל חשד לשוחד שגם הוא נשלל. לבסוף חוקרי המשטרה צפויים להמליץ על כתב אישום נגד פרח לרנר באשמת קבלת דבר בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים.

לרנר (38) נולדה באשדוד, למשפחת אלימלך, משפחה מוכרת בקרב המגזר הציוני דתי באשדוד. למדה באולפנה בעיר ובמקביל הדריכה בבני עקיבא, ועשתה את שירות הלאומי שלה כמדריכת טיולים בהתנחלות שבי שומרון.

היא החלה את דרכה הציבורית כעוזרת לזבולון אורלב ב-2001 כשכיהן כשר, ולאחר מכן שימשה כיועצת של השר דאז אבי דיכטר. מאז 2009 עובדת לרנר עם נתניהו ונחשבת לאשת הביצוע שלו במערכת הפוליטית. הייתה מעורבת במשא ומתן הקואליציוני ובתהליך חלוקת התפקידים לבכירי הליכוד, ונחשבת כאחת הבכירות ביותר בסביבתו של נתניהו.

בעלה, אבי לרנר, בעלי חברת היח"צ והייעוץ התקשורתי לרנרקום, הוא איש יחצ ויועץ אסטרטגי מוכר בציונות הדתית. בין הלקוחות של חברת הייעוץ שלו נמנים בתי הדין הרבניים, המועצה האזורית גוש עציון ועיריית ירושלים. בבחירות האחרונות שימש לרנר כאחראי יחסי הציבור של ראש הממשלה נתניהו במגזר הדתי לאומי.

צילום תמונה: דוברות ראש הממשלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך