מכבי אשדוד נפגשה עם פיני גרשון כשמאיר טפירו אמור להיות עוזרו

מכבי אשדוד/באר טוביה נפגשה עם פיני גרשון. בקבוצה יש רצון לראות את גרשון כמאמן ראשי ואת מאיר טפירו, שפרש מכדורסל להיות עוזרו. באשדוד מאמינים שאם הצוות הזה יעבוד, אשדוד יכולה להגיע בעונה הבאה להשגים.

מכבי אשדו/באר טוביה מכוונת גבוה. מאוד גבוה. הקבוצה נפגשה עם פיני גרשון מבכירי המאמנים בארץ. המטרה למנות אותו כבר בקרוב למאמן הקבוצה. אבל זה לא הכל. באשדוד רוצים מאוד את מאיר טפירו כעוזרו של גרשון. ייתכן כי בקרוב ייפגשו השניים על מנת שיחד יקבעו את הדרך לעבודה בינהם.

באשדוד מבינים כי גרשון וטפירו, הם שני אנשים אשר רק הגעתם תשדרג את הקבוצה לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם מבחינת מעמדה בליגה. גרשון עם הניסיון שלו וטפירו שנחשב לאחד משחקני הליגה הטובים שהיו עד כה, יקרינו על כל הקבוצה ובוודאי על השחקנים.

בקבוצה מאמינים כי השניים יוכלו להביא את הקבוצה לשלב גבוה יותר מאשר היה עד כה. הקבוצה אומנם הגיעה לגמר הגביע, אבל לא הגיעה לפליאוף העליון. עם גרשון וטפירו מבחינת הקבוצה, השלב הזה בהחלט אפשרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך