להציל את מאיר!

משפחתו של מאיר אשתר (7) הנאבק בסרטן מוח אלים מאז היותו פעוט, הצליחה לגייס בשנה שעברה 350 אלף דולר לטיפול ביולוגי ניסיוני בשיקגו, רבים מתושבי אשדוד וישראל תרמו והתפללו להחלמתו של מאיר. בימים אלה מסתיימת שנת הטיפולים הראשונה שעברה בהצלחה. כעת מבקשת המשפחה מהציבור שוב לפתוח את הלב והכיס, ולממן את השנה השנייה והאחרונה של הטיפול בשיקגו, ושוב לגייס 350 אלף דולר, "הטיפול הצליח להשמיד חלק ניכר מהגידול, זו הפעם הראשונה שהרופאים אופטימיים", אומרים ההורים
להציל את מאיר!

שנה אחרי שעבר טיפול מוצלח בשיקגו, פונים בני המשפחה של מאיר חי אשתר (7) מאשדוד בבקשה לתרומות שיממנו את השנה השנייה של הטיפול במאבקו בסרטן מוח אלים. "חברים יקרים, אנחנו שוב פונים אליכם בבקשה לעזרה", כתבו בדף הפייסבוק. "אנחנו חייבים את ההתגייסות של כולכם לגייס גם השנה את הסכום הבלתי נתפס של 350 אלף דולר, שיעניקו למאיר הקטן שלנו את המשך הטיפול שיציל את חייו פה בשיקגו! ברוך השם, מאיר שלנו הגיב מצוין במהלך השנה לטיפול שקיבל, ולכן, בפעם הראשונה הרופאים מאוד אופטימיים, ומעניקים לו סיכויי החלמה גבוהים. אבל כל זה לא יקרה אם הוא לא יקבל את השנה השנייה של הטיפולים. זה ממש מקרה של כסף=חיים". כזכור, מאיר בילה את רוב השנים האחרונות בין כותלי בתי החולים במאבק בסרטן אלים. הוא נלחם על חייו כמעט מאז לידתו בטיפולים רבים. הרופאים חרצו שרק טיפול מיוחד ויקר בארצות הברית הוא התקווה להציל את חייו. בשנה שעברה הצליחה המשפחה להשיג את הסכום הנדרש, אולם כדי שימשיך לחיות, נדרש סכום דומה להמשך הטיפולים.

סיפורו העצוב של מאיר מתחיל בגיל שנה וחצי, כאשר ההורים הבחינו שהוא יורד במשקלו והתפתחותו אינה תקינה. תוצאות הבדיקות הראו שיש לו גידול ענק בגודל של כדור טניס. הוא עבר ניתוחים, טיפולים כימותרפיים, אבל הסרטן המשיך להתפשט. "הרופאים הרימו ידיים", אומרת אמו, "הם אמרו חד משמעית שהסיכוי האחרון להציל את מאיר-חי הוא בטיפול ביולוגי ניסיוני יקר". המדובר בטיפול ביולוגי בנוגדן הגורם להתכווצות גידולים סרטניים. עד כה נוסה הטיפול הזה בכ-70 ילדים, אצל 34 מהם הוא עצר את התפתחות הגידול, אצל אחרים הוא העלים אותו לגמרי. הטיפול הזה מתבצע בבית החולים לילדים לורי שבשיקגו. הוא נמשך שנתיים. כאמור, עלות השנה הראשונה לטיפול היא 350 אלף דולר, ועלות השנה השנייה דומה. "הדבר היחיד שמאיר רוצה הוא להיות כמו כל הילדים", אומרת אמו עדי. "אני מקווה שעם ישראל יפתח את הלב, ויעזור לנו להציל את מאיר-חי, שרק רוצה לחיות".

את התרומות מגייסת עמותת "להושיט יד" הפועלת למען ילדים חולי סרטן. התרומות כולן מועברות ישירות לבית החולים בשיקגו, לצורך הטיפול הייחודי. ניתן לתרום במספר 3788* 24 שעות או באתר www.leoshityad.com ואפשר גם בהעברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 781, חשבון 529514, למען הילד מאיר אשתר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך