הנבחרת הצעירה זכתה "בטורניר לבאנובסקי". מיכאל אוחנה נבחר לשחקן המצטיין

נבחרת ישראל עד גיל 21 זכתה "בטורניר לבאנובסקי" באוקראינה, לאחר ניצחון 2:3 על סרביה בגמר. מיכאל אוחנה כבש שער בניצחון ונבחר למצטיין הטורניר. בטורניר לקחו חלק ואף כבשו במשחק הקודם, שני שחקנים נוספים של מ.ס אשדוד. אור אינברום ודין דוד. מיכאל אוחנה: "זו זכות גדולה לשחק בנבחרת ישראל".
הנבחרת הצעירה זכתה "בטורניר לבאנובסקי". מיכאל אוחנה נבחר לשחקן המצטיין

כבוד למ.ס אשדוד. מיכאל אוחנה שחקנה של הקבוצה , כבש שער ואף זכה בתואר השחקן המצטיין של "טורניר לבאנובסקי" באוקראינה, לאחר  שנבחרת ישראל עד גיל 21 זכתה בטורניר, עם ניצחון  2:3, על סרביה. בטורניר לקחו חלק ואף כבשו במשחק הקודם, שני שחקנים נוספים של מ.ס אשדוד. אור אינברום ודין דוד. 

הנבחרת הצעירה של ישראל השתתפה השבוע בטורניר הידידות לובנובסקי, אשר מתקיים בקייב, אוקראינה. כזכור, ביום שלישי גברה הנבחרת בפנדלים על מארחת הטורניר, והערב (חמישי) השיגה ניצחון 2:3 נהדר על נבחרת סרביה במשחק הגמר של הטורניר.

אחרי שספגה בדקה ה-30, דור חוגי כבש לזכות הנבחרת הצעירה והוריד את שתי הנבחרות בשוויון למחצית. מיכאל אוחנה העלה את הצעירה ליתרון בדקה ה-55, אבל כעבור 13 דקות הגיע השוויון של הסרבים. 12 דקות לסיום, מקסים פלקושצ'נקו כבש את שער הניצחון לישראל, שזכתה בטורניר לראשונה מאז 2007. , מי שהדריך את הנבחרת בטורניר הוא מאמן נבחרת הנוער, אלי אוחנה, לאחר שאריק בנאדו התפטר מתפקידו בשבוע שעבר.

כל נציגי מ.ס אשדוד בנבחרת עם הגביע.
כל נציגי מ.ס אשדוד בנבחרת עם הגביע.

הנבחרת הצעירה של ישראל נמצאת בעיצומו של קמפיין מוקדמות יורו 2017 לנבחרות עד גיל 21, כאשר המשחק הבא של הנבחרת יתקיים בתחילת ספטמבר מול פורטוגל בחוץ וכעבור ארבעה ימים מול ליכטנשטיין בבית.

מיכאל אוחנה: "זו זכות גדולה לזכות בשחקן המצטיין בטורניר, אבל יותר מזה להיות חלק מנבחרת ישראל ולייצג את מדינת ישראל. היו משחקים לא קלים, נבחרות מאוד איכותיות כמו סרביה אלופי העולם עד גיל 20 . למרות זאת הוכחנו שאנחנו לא נופלים מהם, צוות מדהים ושחקנים נהדרים בפנים ומחוץ למגרש וזו התוצאה שמחים מאוד על ההישג אבל עדיין המטרה העיקרית אליפות אירופה עוד לפנינו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך