שד' בני ברית רוכב קולנועית נהרג לאחר שמשאית פגעה בו

גבר שנהג על קולנועית נהרג מפגיעת משאית בשד' בני ברית, כוחות רבים הוזרמו למקום

כביש מועד, תאונה רביעית בעשרים וארבע שעות האחרונות בשד' בני ברית, לפני דקות אחדות התקבל דיווח במוקד מאה ואחת של מד"א על תאונה דרכים קשה בשד' בני ברית באשדוד, כוחות מד"א ומתנדבי איחוד הצלה שהגיעו לזירה מצאו קשיש שנפצע אנוש כתוצאה מפגיעת משאית ברכב הקולנועית עליה הוא נסע, כוחות רבים זרמו למקום וניסו להציל את חייו של הקשיש שנפצע אנוש, אך לצערנו לאחר דקות אחדות נאלצו פרמדיקים של טיפול נמרץ לקבוע את מותו.

משטרת ישראל שהגיעה לזירת התאונה בודקת את נסיבותיה לאחר שיישנו חשש כי נהג המשאית פגע בקולנועית כשזו חצתה במעבר חצייה, פרטים נוספים אודות הממצאים יינתנו בהמשך.

דוברות מד"א, רועי אנגל: בהמשך לאירוע באשדוד: פרמדיק מד"א אשר ארביב סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה. על הכביש שכב אדם מבוגר כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעת ראש קשה. במרחק כמה מטרים ממנו הייתה קולנועית הפוכה. זיהינו שהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות, אך מצבו היה קשה מדי ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

דוברות איחוד הצלה: בהמשך לתאונה הקשה באשדוד – דניאל סוויסה מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בגבר ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנפגע ממשאית בעת נסיעתו על קולנועית. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה אך בסיומן למרבה הצער נקבע מותו בזירה. הכביש נחסם לתנועה עקב אופי התאונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך