לא טוב לשרף. טוב לנבחרת. נאור שרון בסגל נבחרת ישראל

אצל צביקה שרף הוא לא קיבל דקות משחק. אבל זה לא הפריע למאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין, לזמן את נאור שרון, שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, לסגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימון שלה הקיץ. גיא גודס שהיה מועמד לאימון אשדוד, ישמש ככל הנראה כעוזר מאמנו של דיוויד בלאט בקבוצת דרושפקה הטורקית.
שחקן מכבי אשדוד 9

מה שלא הספיק לצביקה שרף, כנראה טוב לנבחרת. נאור שרון שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה זומן לסגל נבחרת ישראל לקראת מחנה האימונים של בקיץ. שרון שלא זכה לדקות משחק רבות אצל שרף, יישאר בקבוצה בעונה הבאה ויקווה לקבל יותר דקות אצל המאמן החדש שימונה. אגב גיא גודס שהיה מועמד, יעבור ככל הנראה להיות עוזרו של דיוויד בלאט בדרושפקה הטורקית.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין ועוזריו ליאור ליובין ואלון שטיין, קבעו את סגל 18 השחקנים שיתאמנו וישחקו הקיץ עם הנבחרת. מדובר בסגל צעיר ללא השחקנים שהובילו את הנבחרת בשנים האחרונות.

הנבחרת תחל את אימוניה הרשמיים ב-2.8, ב-18 בחודש תצא לצמד משחקים נגד בלארוס במינסק ומשם תמשיך לטאלין בירת אסטוניה לטורניר משלוש עם הנבחרת המקומית, רומניה ואוקראינה. במהלך חודש יולי יתקיימו שלושה שבועות של אימונים אישיים עם מאמן הכושר אבי קובלסקי ומאמני הנבחרת.

הסגל המלא: בר טימור, יפתח זיו, נאור שרון, איגור קולשוב, גולן גוט, שון דוסון, אבירם זליקוביץ', עמית שמחון, רפי מנקו, עוז בלייזר, אדם אריאל, אור סלומון, תומר גינת, כרם משעור, איתי שגב, בן אלטיט, רוברט רות'בארט, אלכס צ׳ורבוביץ'.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך