אשדוד: שני שוטרים חשודים כי שידלו מתלוננת להצטלם בעירום

שני שוטרים מתחנת אשדוד חשודים כי שידלו מתלוננת להתפשט, צילמו אותה עירומה ושלחו ביניהם את התמונות. הפרשה החמורה נחשפה במהלך חקירתה של פרשת מין נוספת בתחנת אשדוד, בעניינו של אחד החשודים. מהמשטרה נמסר כי שני החשודים פוטרו מעבודתם בעקבות החשדות שהצטברו נגדם.

הפרשה נחשפה במהלך חקירתו של רב-סמל בכיר ג'רר שטרית, שוטר בתחנת אשדוד, בחשד כי הטריד נשים שהגיעו לתחנה על מנת להתלונן. במהלך חקירתו התברר כי שטרית ושוטר נוסף בדרגת רב-סמל מתקדם, ששמו טרם הותר לפרסום, שידלו אישה שהגיעה כדי למסור תלונה במשטרה להתפשט וצילמו את איבר מינה. לא הותר למסור מי היה השוטר שצילם את האישה, אך במח"ש רואים בשניהם שותפים מלאים למעשה.

החקירה של שטרית נגעה לאירוע שקרה לכאורה בספטמבר 2015, כשתושבת אשדוד הגיעה לתחנה יחד עם בעלה כדי להגיש תלונה בנוגע לתאונת דרכים. ימים אחדים לאחר מכן, היא זומנה לתחנה בשנית לצורך השלמת פרטים והגיעה לבדה. בשלב זה, על פי החשד, אמר לה שטרית: "יש לך גוף סקסי ומושך… לא ישנתי כל הלילה בגללך, חלמתי עלייך".

בעקבות המקרה, פנתה המתלוננת למח"ש, ושם נשלחה על ידי החוקרים שוב לתחנת המשטרה, כדי שתקליט את החוקר הבכיר ותחזק את העובדות בתיק. לאחר שהקליטה אותו הוא נעצר ונחקר.

במהלך החקירה עיינו השוטרים בטלפון של שטרית, ובו התגלו תמונות עירום. על פי החשד, שטרית והשוטר הנוסף שידלו אישה אחרת להתפשט בתחנה, צילמו את איבר מינה ושלחו את התמונות זה לזה. החקירה נמשכת ובמח"ש טרם החליטו אם להגיש נגדם כתב אישום.

ממשטרת מרחב לכיש נמסר בתגובה כי שני השוטרים פוטרו מתפקידם בעקבות החשדות. סנגורו של השוטר ששמו נאסר בפרסום, עו"ד שאול שניידר, מסר כי מרשו דווקא לא פוטר, אלא פרש מרצון בעקבות המקרה ואף קיבל תנאי פרישה של שוטר. "מרשי שולל מכל וכל צילום של תמונה או שידול כזה או אחר כפי שנטען בחשדות נגדו. הדברים יתבררו מבית המשפט. הרבה ממה שנטען בעניינו אינו מדויק ואני אומר את זה בלשון המעטה", מסר עו"ד שניידר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך