ברכות: ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיבל תואר שני במנהל עסקים

ברכות: ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיבל תואר שני במנהל עסקים

תואר שני במנהל עסקים ( MBA ) – מהבינתחומי בהרצליה.

לפני שנתיים וחצי, 30 שנה מסיום לימודי הרפואה, החלטתי לחזור לספסל הלימודים ללימודי מנהל עסקים בבינתחומי בהרצליה. במשפחה, בעבודה ובין החברים, הרימו גבה. מה אתה צריך את זה ? בגילך ? בתפקידך ? ולמה בבינתחומי ? אולי תסתפק במסלול יותר קל, מיוחד עבור מנהלים ( executive MBA ). אבל לא ויתרתי. אם כבר אז את הדבר המלא והאמיתי. ובמקום הטוב ביותר. בבינתחומי.

ועם קבלת התואר היום אני שמח שלא התפשרתי. היה מסע קשה. אפשר לאמר מפרך. אבל מעניין ומרתק. ואפילו מהנה ( בלי ציניות ).
ימי חמישי אחה״צ-ערב, וימי שישי בוקר-צהריים, אחרי שבוע אינטנסיבי בניהול העיר, במעבר חד לבינתחומי, להרצאות מרתקות ומפגשים מעניינים עם חבריי הצעירים לספסל הלימודים. פשוט תענוג.

נכון, היו עבודות להגיש מדי שבוע וגם מבחנים לא קלים. אבל האווירה הידידותית עם המרצים והחברים ללימודים הפכו את הקושי לאתגר. נחשפתי למוסד עלית בעולם ההשכלה הגבוהה בישראל. צוות מרצים מעולה, מהמובילים בארץ ובעולם. הנהלה שנותנת הרגשה של משפחה. עם אכפתיות וליווי אישי. ומעל הכל חברות וחברים לספסל הלימודים, שהיה תענוג להכיר, להרגיש איתם צעיר בשנים רבות, וללמוד יחד בטבעיות למרות הפרשי הגיל.

תודה לכולם.
תודה לחברותיי וחבריי לעבודה, לבני משפחתי-בניי וכלותיי , בתי וחתני, ונכדיי- שגילו הבנה עם ירידה בתכיפות הביקורים שלי. הייתם נהדרים.
״יגעת ומצאת תאמין״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך