בית החולים באשדוד פונה לתורמים מחו"ל

השבוע העלה מרכז גיוס הכספים של אסותא סרטון שבו הוא מציג את בית החולים הנבנה באשדוד. בסרטון מודגשת החשיבות בהקמת בית חולים ממוגן באזור הנמצא תחת איום טילים
מתוך סרטון גיוס הכספים של אסותא

כמעט כל מוסד ציבורי בארץ מקדיש מאמצים לגיוס כספים ותרומות מיהודי התפוצות. השבוע מרכז גיוס הכספים של אסותא העלה סרטון במאמץ לגייס 85 מיליון דולר מאחינו היהודים בגולה.

"בפעם הראשונה מזה 40 שנה, בית חולים ציבורי נבנה בישראל", במילים אלה נפתח הסרטון שמהווה חלק מקמפיין גיוס כספים בחו"ל למען בית החולים אסותא אשדוד. "בניגוד לרוב בתי החולים במדינה, בית החולים החדש הזה אינו נמצא במרכז ישראל. הוא ממוקם בעיר אשדוד באזור שמותקף על ידי טילי החמאס באופן חוזר ונשנה".

בסרטון מסבירים כי פיתוח הדרום הוא מטרה אסטרטגית, והוא מגשים את חזונו של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן גוריון. עוד מצוין כי אסותא הוא הארגון הרפואי המוביל בישראל ולו ארבעה בתי חולים, מרפאות מקומיות רבות, ויותר מ-1700 רופאים המטפלים ביותר ממיליון איש מדי שנה. "אסותא קיבלה את האתגר בבנייה של מתקן בריאות רפואי שייתן מענה לצורך של רפואת חירום בדרום ישראל", נאמר.

assuta2

פרופסור יהושע שמר, יושב ראש מועצת המנהלים של חברת אסותא, שבעבר שימש בין היתר כקצין רפואה ראשי של צה"ל, כמנכ"ל מכבי שירותי בריאות וכמנכ"ל משרד הבריאות, פונה לתורמים הפוטנציאלים: "אני יודע באופן אישי מהי חשיבותו של בית חולים הממוקם ליד אזור קרבות. זו שאלה של חיים ומוות. בית החולים יכלול את מיטב הציוד הרפואי שיספק את רפואת החירום הכי טובה באזור.

הקירבה לעזה יכולה ליצור מצב שבו תוך מספר דקות תהיה כמות גדולה של פצועים, ואנו נוכל להציל את חייהם של האזרחים שנפגעו מטילי עזה ואת חייהם של חיילי צה"ל האמיצים". בנוסף מסופר בסרטון כי בית החולים יהיה ממוגן וישמש גם כבית חולים אוניברסיטאי שיערכו בו מחקרים בטווח רחב של תחומים בענף הרפואה.

מעבר ל-125 מיליון דולר שקיבלה אסותא מהממשלה, החברה רוצה לגייס עוד 85 מיליון דולר "כדי להשלים בשנת 2016 את בניית בית החולים המודרני ביותר", ולסיום פונה מרכז הגיוס אל הרגש הציוני והפטריוטי של התורמים: "בואו להטביע חותם בישראל, ולהגשים את החזון של דוד בן גוריון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך