מיוחד: ראיון עם אביו של הפעוט אליה וינגוט שנפטר בעת שהושאר ברכב

"השם סינוור מאות אנשים בשביל שאזכה להחזיק בו בפעם האחרונה. אם נגזר על עם ישראל כאלו צרות תפילתי שאהיה האחרון, לא מאחל לאף בן אדם בעולם לעבור את הצרה שלי" מספר האב הכואב בראיון מיוחד
מיוחד: ראיון עם אביו של הפעוט אליה וינגוט שנפטר בעת שהושאר ברכב

"בראיון לתחנת הרדיו החרדית "קול חי"

בראיון למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן ב"קול חי" שוחח האב על תחושותיו: "השם ניחם אותי, השם שלח לי מחשבה בראש שהיא מנחמת אותי – אבא שנותן לילדו סטירה הוא נותן את זה בליטוף עם אהבה. הרי המקום פה הומה אדם. עברו מאות אנשים ליד הרכב, הילד היה בתוך האוטו 4 שעות. השם סינוור מאות אנשים בשביל שאני יזכה להחזיק בו בפעם האחרונה. לולא אני הייתי מגלה אותו ומדווח על כך היו דופקים לי בבית ולא הייתי זוכה להחזיק בו בפעם האחרונה. הקב"ה נותן ניסיון והוא גם נותן כח. אי אפשר לתאר מה עובר על אדם באותו רגע. אני זוכר ששמעתי גם על מקרים וגם פרסומות על דברים כאלו ואמרתי בחיים זה לא יקרה לי. תמיד אמרתי מסכן האבא איך הוא יכול לחיות עם עצמו היום אני יודע שגם האבא לא מסכן כי זה לא קשור אליו וגם אם זה קשור אליו הרי בסופו של דבר אין לו את הילד שלו שהוא כ"כ אוהב."

"זה ילד מיוחד" זעק "המילה הראשונה שלו הייתה תודה זו המילה היחידה שידע להגיד בגיל 10 חודשים. האור של הבית. ילד גאון. קשה לי להרחיב".

לסיום קורא האבא לפתרונות מעשיים: "אוטו זה לא דבר חשוב ובכל זאת התקינו חיישנים לכל דבר אם יש בעיה במצבר הרכב מתריע אם יש בעיה באורות גם, לא חוגרים זה מצפצף וכן הלאה אבל למה לחיי אדם לא דאגו? למה אין חוק שיהיה זמזם לכל כסא תינוק אם הוא במשקל מסויים? אני קורא לכל מי שיש לו השפעה לקדם את הנושא הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך