משה אוחיון סובל עדיין משבר בשורש כף היד

לאחר אבחנת הרופאים בבית החולים, הסתבר כי השבר בשורש כף היד אצל קשר מ.ס אשדוד, משה אוחיון, עדיין לא התאחה. כזכור נפצע אוחיון במשחק מול קטמון, מחזור אחד לסיום העונה. הקבוצה תוותר כנראה על הבלם פרנסואה אפולטר מלוצרן, בשל עלויות כספיות.
אוחיון יעביא אימון
יעביר אימון. אוחיון ( צילום: נתנאל פריאנטי)

משה אוחיון קשרה של מ.ס אשדוד, ימשיך להסתובב עוד לפחות 3 שבועות עם סד על ידו, מאחר והשבר בשורש כף היד, ממנו הוא סובל טרם התאחה.

כזכור נפגע אוחיון במשחק הליגה הלפני אחרון בליגה הלאומית, מול הפועל קטמון. ידו גובסה והשחקן קיווה כי השבר אוחה. היום, שלישי, הוא הגיע לבית החולים לבדיקה נוספת ולצילום והסתבר כי השבר עדיין לא התאחה. ההערכה היא שמדובר לפחות בעוד 3 שבועות. אגב אוחיון אמור לחתום על חוזה לעונה נוספת באשדוד.

מ.ס אשדוד, החליטה לרדת בשלב הזה על הבלם השוויצרי, פרנסואה אפולטר, מלוצרן. העלות של אפולטר שהיה שייך לוורדר ברמן ולסגל הנבחרת של שוויץ, מתקרבת ל-400 אלף יורו ואלה סכומים שבמ.ס אשדוד לא מתכוונים להוציא. הקבוצה ממשיכה לחפש בלמים ומגן שמאלי ויש מועמדים מזמביה וקונגו.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך