לינוי מאשדוד תפתור את מצוקת הדיור?

לינוי קרקואנו מאשדוד יוצאת בקריאה למקבלי ההחלטות של מדינת ישראל: פיצול דירה יפתור בעיית מגורים לאדם בודד מחייל משוחרר ועד אלמן.

 

לינוי קרקואנו מאשדוד, בת 21, חיילת לקראת שחרור, יצאה בפוסט הקורא לתמוך בפיצול דירות. "הרעיון הוא של אבא שלי", היא אומרת ל"אשדוד אונליין", והחלטתי להירתם אליו ואל מאמציו. אבי החליט שהוא רוצה להעלות את המודעות לנושא, ולהפיץ את הרעיון בכל דרך אפשרית כדי שזה יגיע למקבלי ההחלטות ואולי יגרום לשינוי. הוא וחבריו ניסחו מכתב ושלחו אותו ליאיר לפיד. אני העליתי את הפוסט בפייסבוק, וביקשתי לקרוא ולשתף. לרשת החברתית יש כוח, ואני מקווה שגם הפעם בעזרת שיתופים של הגולשים, הנושא יעלה לשיח הציבורי".

לפניכם הפוסט של לינוי, מתחילתו ועד סופו. ואם תרצו לשתף… אתם כבר יודעים על מה ללחוץ.

שלום,

שמי לינוי בת 21 מאשדוד, חיילת בצבא הגנה לישראל. עתידה להשתחרר בעוד כ-3 חודשים.

אני רוצה להסב את תשומת ליבכם בנוגע להצעה/רעיון מקורי לפתרון בעיות הדיור שיוביל בזכותכם לשינוי ענקי לטובת כולנו! אנא קראו עד הסוף …..

כיום, כידוע לכולנו ממש ממש קשה לקנות בית במדינת ישראל. במיוחד לזוגות צעירים, סטודנטים, גרושים גרושות, אלמנות וכו'. ועוד יותר קשה לשלם כל חודש סכום אסטרונומי בסביבות ה-4,000 אלף ש"ח על שכירות לבית גדול שזוג צעיר או בן אדם בודד אינו צריך. על מנת שבעיה זו תיפטר ולכולנו יהיה מקום לגור בו ובדמי שכירות שאפשר לעמוד בו, אנו מציעים את עניין בקשה לפיצול דירה. בעקבות הפיצול ייווצרו יחידות נוספות למגורים שגודלן המינימאלי לא יהיה מתחת ל-12 מ"ר.

על ידי ההיצע של יחידות הדיור ירדו מחירי השכירות והדירות תוך זמן קצר מאוד מאחר והאנשים הבודדים שגרים היום בדירות 3, 4 חדרים (בחוסר ברירה) יעברו לדירות קטנות שייווצרו ואז יתפנו הדירות הגדולות יותר וההיצע יגדל וישפיע על שוק מחירי שכירויות.

חשבתם על זה פעם לכמה אנשים ההצעה הזו עלולה לעזור?

מה ההבדל אם בדירת 4 חדרים רגילה (לא מפוצלת) תגור משפחה עם 6 ילדים = סה"כ 8 נפשות, או עם הדירה תפוצל ל3 יחידות קטנות וביחידה אחת תגור סטודנטית, ביחידה השנייה תגור אלמנה וביחידה השלישית יגור זוג צעיר ללא ילדים שרק התחילו את דרכם ?!

אנו מציעים לכל התושבים לקרוא את זה ולחשוב טוב טוב לאן אתם רוצים לקחת את עתידכם, להתאחד איתנו ביחד על מנת שלנו, לילדינו ולמשפחותינו יהיה בית לגור בו ולא לשלם דמי שכירות גבוהים ללא צורך.

אנו מציעים לכל מי שמסכים איתנו פשוט להפיץ את זה כמה שיותר (לשתף בפייסבוק, לפרסם באתרים שונים ומגוונים וכו') על מנת שכולם ידעו ויהיו כמה שיותר אנשים מעורבים בתהליך זה ואנו נצליח להוציא את זה לפועל!

תודה רבה על שיתוף הפעולה, ומקווה שתעזרו לנו לעזור לכם!

תוכלו למצוא את לינוי בפייסבוק תחת השם Linoy Crecoano

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך