אודיה ויינגוט: "אני לא כועסת על בעלי, הוא לא אשם, הכל מלמעלה"

אימו של אליה ויינגוט בן השנה ושלושה חודשים, שנשכח ברכב וכתוצאה מכך נפטר, התראיינה הבוקר בגלי צה"ל ואמרה: "גם אם אביא 10 ילדים לעולם, הכאב לא יפחת, איבדנו ילד מדהים"
"מה נשאר? רק לבשר להורים" - מתנדב איחוד והצלה שהגיע ראשון לזירה בפוסט כואב

בראיון ראשון מאז שבנה אליה הלך לעולמו בדרך אכזרית וכואבת, אודיה ויינגוט מאשדוד התראיינה בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בגלי צה"ל. האם אודיה אמרה כשהיא ממררת בבכי: "אנחנו אנשים מאמינים, מבינים שהיה כאן צירוף מקרים של אחד למיליון שלא יכל להתרחש באף תסריט, הכל מלמעלה. בעלי הוא אדם אחראי, אבא מסור. הוא לקח את שני הילדים הגדולים לבית הספר, היה אמור לקחת אל אליה למטפלת, ואמר לי שמאותו רגע שהוא הוריד את שני הגדולים היה לו מסך שחור, הוא לא זוכר כלום. הוא ירד מהרכב ועלה לבית. אני הייתי בבית באותם רגעים. הבעל היה אמור לצאת לסידורים אבל רצה לנוח חצי שעה ונרדם לשלוש שעות. כשהוא ירד לרכב מרחוק הוא קלט את אליה ישן ברכב, והבין שקרה אסון".

 

לחעע

אודיה הוסיפה ואמרה: "זה רחוב סואן, עם עובדי בניין שנמצאים למטה, תחנת אוטובוס עם המון אנשים ואף אחד לא ראה את הבן שלי ברכב. זה הכל מלמעלה ואנחנו מקבלים את זה ככה. זה אסון כבד, הילדים זה כל העולם שלי, אני רוצה למות אחרי האסון הזה, איל לי טעם לחיים, אבל יש לי שלושה ילדים וצריכה לקבל כוחות כדי להמשיך לגדל אותם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך