מכבי בן אשדוד לשרת הספורט '"תעזרי לנו להירשם עכשיו לאירופה". רגב: "תבואו ב2017"

קבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד, הדאבליסטית בכדורסל הנשים רוצה אירופה. בקבוצה קיוו אולי כי השרה תעזור לקבוצה בעזרה ברישום שמסתיים בעוד פחות משבועיים. לקבוצה חסרים כמיליון וחצי שקלים, בכדי להשתתף ביורוליג. השרה רגב: "תפנו ב-2017 כמקובל".
מכבי בן אשדוד לשרת הספורט '"תעזרי לנו להירשם עכשיו לאירופה". רגב: "תבואו ב2017"
בקבוצת הנשים של מכבי בן אשדוד, קיוו כי השרה מירי רגב, שרת התרבות והספורט תעזור בגיוס הכספים או חלקם, החסרים לרישום ליורוליג, בכדי שתשתתף באירופה. רישום שמסתיים בעוד שבועיים. אבל השרה הבהירה, תפנו כמקבול ב-2017. שזה קצת מאוחר מידי לרישום לאירופה….

כזכור,בכדי להעמיד קבוצה ליורוליג, הקבוצה צריכה תקציב מינימום של 5-4 מיליון שקלים. 2 מיליון היא מקבלת מהעירייה והעומד בראשה, ד"ר יחיאל לסרי, מיליון נוסף מגיע מגיע מספונסרים דוגמת "אוצר השקעות", שהוכנס לשמה של הקבוצה הנקראת מכבי בן "אוצר השקעות" אשדוד. עכשיו צריכה הקבוצה לגייס בין מיליון וחצי לשניים ואז תוכל להירשם ליורוליג. באשדוד אמרו: " השרה הבטיחה גם שתעזור לכדורסל הנשים, אז אנו מקווים גם לעזרה ממנה". באשדוד קיוו כי השרה מירי רגב, שרת התרבות והספורט שטענה כי היא תומכת בספורט הנשי, תעשה זאת גם במקרה הזה ותבוא לעזרת הקבוצה.

אבל מסתבר כי במשרד הספורט לא מתכוונים לעזור, לפחות לא עכשיו: "משרד הספורט מברך את קבוצת מכבי בן אשדוד על הישגה ופועל רבות לקידום ספורט נשים בענפים רבים. המשרד תומך בקבוצות המשתתפות בגביע אירופה לקבוצות אלופות לפי מבחני תמיכה, המחולקים בתחילת שנת תקציב.
 הפעילות המדוברת  תוכל להיתמך באם תוגש בקשה לתמיכה בכפוף לחוק התקציב לשנת 2017 כמקובל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך