הנבחרת הצעירה גברה על אוקראינה: הופעה מרשימה של שחקני מ.ס אשדוד

הנבחרת הצעירה של ישראל גברה 4:5 בפנדלים על אוקראינה, לאחר 1:1 בתום 90 הדקות, ב"טורניר לבנובסקי" ועלתה לגמר הטורניר שם תפגוש בחמישי, את סרביה. מיכאל אוחנה היה מעורב בכיבוש השער הראשון, אור אינברום ודין דוד כבשו פנדל בדו קרב הפנדלים בסיום.
הנבחרת הצעירה גברה על אוקראינה: הופעה מרשימה של שחקני מ.ס אשדוד

שלושת שחקני מ.ס אשדוד בנבחרת הצעירה של ישראל, מיכאל אוחנה, אור אינברום ודין דוד, ערכו אתמול הופעה מוצלחת והיו מעורבים בשערים שכבשה ישראל, במשחק הניצחון על אוקראינה, "בטורניר לבנובסקי", הנערך באוקראינה, 4:5 בפנדלים לאחר 1:1 בסיום 90 הדקות.

אוחנה שפתח בהרכב, היה מעורב בשער היתרון לישראל בדקה ה-51 מרגלי שובל גוזלן. אוחנה בעט כדור חופשי מצוין, לשוער אוקראינה היה קשה להדוף אותו וגוזלן בעט את הריבאונד פנימה.

בתום 90 הדקות לאחר 1:1, הגיעו הקבוצות לבעיטות עונשים מ-11 מטרים. שני שחקני אשדוד האחרים, אינברום ודוד, שנכנסו כמחליפים, כבשו את הפנדלים שבעטו והיו שותפים ישירים לניצחון.

הנבחרת תשחק בגמר מול סרביה, שגברה 1:3 על אוסטריה. הגמר ייערך ביום חמישי. זה היה המשחק הראשון של אלי אוחנה כמאמן הנבחרת הצעירה, לאחר התפטרותו של אריק בנאדו, שעבר לאמן את בני יהודה.

הרכב הנבחרת: גולן אלקסלסי, עיאד אבו עביד, עאיד חבשי, עומר דנינו, שון גולדברג, סגס תאמבי, דוד קלטינס, מיכאל אוחנה, רמזי ספורי, שובל גוזלן, דור חוגי. שותפו: אלי בלילתי, דין דוד, מקסים פלקוצ'נקו, שי קונסטנטיני, אור אינברום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך