קריית שמונה לא תוותר על קורדיירו

במ.ס אשדוד קיוו כי מאוריציו קורדיירו חלוצה של הקבוצה שהגיע בהאלה מקריית שמונה, יישאר בקבוצה. אבל מאמנה של קרית-שמונה, מוטי איווניר החליט להשאירו בקבוצה. אגב יש עומס על התפקיד של החלוץ, כך שקוריידרו עלול למצוא עצמו על הספסל בחלק מהזמן. הוא מבחינתו רצה להישאר באשדוד.ש
קורדיירו וילדי ביה"ס

במ.ס אשדוד לא אהבו לקרוא את הכותרות, כי מוטי איווניר, מאמנה החדש של קרית-שמונה, לא רוצה לוותר על החלוץ מאוריסיו קורדיירו וזה אומר במילים אחרות, כי אשדוד תצטרך לוותר.

כזכור הגיע קורדיירו החלוץ הברזילאי לקבוצה בהשאלה בינואר, מקרית שמונה, שלא רצתה בשירותיו. הוא הצטיין במדי אשדוד, כבש 7 שערים ותפס מקום של קבע בהרכב. עכשיו קרית שמונה רוצה אותו חזרה.

בחוד של קרית שמונה משחקים מספר חלוצים ויהיה ככל הנראה עומס על התפקיד. הדבר מלמד שקורדיירו עלול, מבחינתו, למצוא עצמו על הספסל. אגב השחקן עצמו אמר כמה פעמים כי הוא רוצה להישאר באשדוד, בה השתלב מקצועית וחברתית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך