וובה זייקמן חתם לעונה נוספת בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מתחילה את ההחתמות לעונה הבאה. המאמן וובה זייקמן ימשיך עוד עונה בקבוצה. באשדוד היו מרוצים מאוד מהמאמן ומעבודה שקידם גם שחקנים וגם את האגודה.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מתחילה באופן רשמי את ההכנות לעונת הכדוריד הבאה. הקבוצה החתימה את המאמן וובה זייקמן לעונה נוספת.

באשדוד מאוד רצו את זייקמן בקבוצה העריכו מאוד את העובדה שזייקמן קידם את הקבוצה, שהפכה להיות אחת הקבוצות הטובות בליגה בעונה שעברה. בנוסף זייקמן נתן מקום לשחקנים צעירים ומתוכם שחקני בית רבים ואף הם קודמו בעונה שעברה. באשדוד מאמינים כי לאחר הניסיון שצברו ועם חיזוק מתאים, בהדרכתו של זייקמן, העונה הבאה תהיה עוד יותר טובה מהקודמת.

אגב ההחתמה של זייקמן מעידה כי באשדוד המטרה נשארה כפי שהייתה בשנה שעברה, להגיע לפליאוף העליון. בעונה שעברה הייתה אשדוד, שאגב זכתה עם זייקמן בגביע ווינר,  על סף הפליאוף העליון וזו המטרה לעונה הבאה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך