"מלאך שלי, בבקשה תחזור לאמא"

אליה ויינגוט בן השנה וחצי נפטר אתמול בצהריים, לאחר שנכשח ברכב המשפחה במשך שלוש שעות. האם אודיה שבורה ולא מאמינה: " בבקשה אליה שלי אני מתגעגעת..בבקשה תספר לי שזה חלום, אני מתחננת"
"מלאך שלי, בבקשה תחזור לאמא"

משפחת ויינגוט עדיין לא מעכלת את המוות הכואב והמיותר של הבן אליה בן השנה וחצי שנשכח ברכב המשפחה במשך שלוש שעות תחת השמש הקופחת, ולמרבה הצער מצא את מותו. אתמול אליה הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד בלוויה מצמררת, כאשר האב נראה שבור.

האב אמר לחוקרי המשטרה לאחר המקרה הקשה כי "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו".

האם אודיה כתבה הבוקר פוסט קשה וכואב בדף הפייסבוק שלה: "מלאך שלי… בבקשה, בבקשה, בבקשה תחזור לאמא… אני נקרעת, אני חצי בן אדם, אני לא מסוגלת יותר! קשה לי בלעדיך…  בבקשה. אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי מעולם. זה הזמן שאתה מתעורר ומעיר את הבית לחיים, עם החיוך הממיס שלך ושמחת החיים שלך. בבקשה אליה שלי אני מתגעגעת.. לא עומדת בזה, בבקשה תספר לי שזה חלום, אני מתחננת! אלוקים.. בבקשה ממך".

כזכור, אתמול בשעות הצהריים נמצא אליה ברכב ברחוב מילמן באשדוד. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'לכיש' שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו כי למרבה הצער נקבע מותו. בני מנלה מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה וחצי ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים. למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך